tisdag 1 oktober 2013

Mallis











 
 
 
 


photography by kråke
 
Hej fina! Hoppas allt är bra med er:) Är tillbaka efter ljuvliga dagar på Mallis med fantastiskt väder, härliga skratt och minnen som jag kommer bära med mig för livet:)) Hösten har sprakat igång på allvar och vardagen rullar på med mycket jobb och spännande projekt och utmaningar:) Vad mysigt det är att få boa in sig lite nu med mjuka plädar, tända ljus och kuddar och textilier i "höstiga" färger. Ha en fortsatt härlig vecka!
 
Stora kramen

kråke

8 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej på dig fina du !

Vilka härliga bilder...hmmm vore inte tokigt att få åka dit.
Så många fina ögönblick du har fångat.
Du är så duktig med kameran.
Kanske borde man ta en utbildning hos dig :)
Visst har hösten kommit igång.
Vardagen men ändå så är det mysigt också..boa in sig och lugnet faller på nått sätt.
Ha en fin höstvecka ! Kram från mig

Annas röda stol sa...

Hej Kråke! Härligt med varm semester :) Finfina bilder. Ja nu gillar vi att mysa med filta och ljus :) Ha en trevlig kväll. Kram Anna

Madame Edith sa...

Men åh vad härligt det ser ut :)

Kram Madame Edith

Tre Engler sa...

Ser jo ut som du har hatt en herlig ferie med masse opplevelser:)
Nydelige bilder:)
Klem Merete

Bokcaféet i byn sa...

Härliga bilder från världens finaste ö i mitt tycke!! Så mysigt att få möta hösten där!
Kram Anna

vitadrömmarobusigabarn sa...

Åh vilka härliga bilder
Underbart!
Ha en jättefin kväll
Kramar Tina

Anonym sa...

Fina bilder som vanligt min duktiga, goa vän! <3 Måste ses snart! Kram Mitis

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Åh hej sötaste kråke !
Va roligt att höra ifrån dej..du fattas verkligen i den här bloggvärlden !!
Du verkar må bra och det är jag glad för...må så gott och ta väl hand om dej !!

Storkramen från mej