torsdag 5 september 2013

kärlek på Gotland


 Jag har nigit för nymånens skära.
Tre ting har jag önskat mig tyst.
Det första är du
och det andra är du
och det tredje är du, min kära.
Men ingen får veta ett knyst.
Jag har nigit för nymånens skära
                       tre gånger till jorden nu.                        
 




 
 
photography by kråke
 
 
Hej finingar! Hoppas allt är bra med er i sensommarvindarna:)) Delar med mig av lite bilder från ett underbart bröllop på sagolika Gotland. Är så tacksam att jag fick vara där och dela glädjen och kärleken. Finner inga ord....bilderna och några ord från min favoritdikt får tala för mig idag:)
 
Stora kramen
 
kråke
 

 
 

21 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Vackra bilder på ett vackert par!
Kram Eva

Annas röda stol sa...

Så vackert!!! Finfina bilder :) Kram Anna

Vida sa...

ja håller med dej i alla ord...ända upp till stjärnorna ;))
de är så sanslöst vackra så inga ord behövs :)

glädje till dej du fina
Vidasomoxåvardärkram

Titta in hos Thess sa...

Å fina Kråke !!!'
Vilka uuuunderbara bröllops bilder !!!!!!!
Hoppas att du haft en riktigt fin sommar :)))

Kram Thess

Madame Edith sa...

Helt magiska bilder!

Kram Madame Edith

Tre Engler sa...

Fortryllende vakre bilder:)
Ha en herlig helg:)
Klem Merete

kavallinskan sa...

Vilka underbara bilder på ett vackert brudpar!
Kram viktoria

Queen of Kammebornia sa...

Så vackert! Och den dikten gjorde att jag fick vara tillsammans med min älskling :) Så jag sjöng den för honom på vårt bröllop :) Kram!
http://queenofkammebornia.se/2012/september/lemon-posset.html

Bokcaféet i byn sa...

Jätte vackra foton Kråke! Ingen fotar som du! Stiligt brudpar också!
Trevlig helg!
Kram Anna

Rummet för välbefinnande sa...

Oj, oj, oj.....,
Såååå vackert och vilken känsla.
Underbart!

Ha en fin helg.
Kram Mia

blockethuset sa...

Åååå vilka bilder! Vackra så in i bomden...
Kram
C

Mina drömmars hus sa...

VACKERT!!!
Vilket par och vilka bilder.
Önskar dig en riktigt härlig helg
Kram
AC

Blan betong och gammeldags pioner sa...

hej finaste!!! Vilka underbara bilder...snacka om att ha fångat ögonblicket...ljuvligt stor kram från Maja

Katta sa...

Så vackra bilder! Och så vacker dikt med, stämningsfullt. Önskar dej en skön helg, kram Katta

Min plats i solen sa...

Magiskt vackert kära Kråke. Så fina de är tillsammans och så fint det är att få vara med och dela människors stora dag. Kärlekens dag. Och jag har sagt det förr, men det tåls att sägas hur många gånger som helst: du och din kamera är ett helt fantastiskt team. Ni skapar magi tillsammans. Den vackraste och finaste magi.

Ta hand om dig vännen och njut av sensommarvärme och stundande höst. Tack för att du finns där.♥

Kram Lotta

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Finaste kråke !!
Jag tappar andan o dör en smula..det finns inget som går upp mot kråkes foton !!!
Duktiga proffsiga du !!

Kramelikram

LOPPISLIV sa...

Vackra bilder Kråke, och så fint brudpar!! Underbart!!
Kramis Paula

Anna sa...

Wihooo! Stort grattis! Vackra bilder!
Gotland är ju en fantastisk plats på denna jord! Kram från ön!

Min plats i solen sa...

Kram på dig fina Kråke. Jag hoppas att du har det bra i den färgsprakande och virvlande hösten?

Sköt om dig!

Pieni Unelma sa...

Jag vill att du bara vet , din finaste bloggen med finaste, professionale fotos är min Favorit !

Du är såååå duktig att fotographera <3

Hälsningar från Finland, Nådendal
Kirsi

Gärna kom och titta in min nya bloggen
Kirsi

Fint o Fult sa...

Så fantastiskt vackert! Lyckliga brudpar som får ha dig att föreviga en sådan dag! Och dig som får vara med och dela en sådan dag såklart :)
Stora kramen, Monica