söndag 4 augusti 2013

mitt i sommaren...

 


 




photography by kråke

Hej goingar! Hoppas allt är bra med er:) Det är längesen nu och jag tänkte i alla fall titta in med ett livstecken;) Vi befinner oss mitt i sommaren och njuter för fullt och samlar på oss minnen och energi att ta fram när vindarna börjar bli kalla och ljuset avtar. Jag är inne och tassar runt hos er och ler åt att ni njuter sommarens alla härligheter:)) Tack för alla fina mejl, jag blir så himla glad och jag återkommer så fort jag kan. Ha nu en fortsatt underbar sommar så syns vi igen när vindarna vänder:)
 
Stora kramen
 
kråke
 



15 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Heeej...så roligt att höra ifrån dej !!! Du är en sådan otroligt skicklig och begåvad konstnär med en fingerkänsla utan dess like....vilka bilder !!!!!! Jag bara njuter ..tack !!!

Fortsatt fin sommar kråke...storkramen

Tre Engler sa...

For noen herlt utrolig herlige bilder:)
Ser jo ut som du har en strålende sommer:) fortsett å kos deg masse:)
Klem Merete

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej finaste Kråke!!!! ÅÅÅÅÅ vad glad jag blev när jag såg ditt inlägg,helt underbara bilder och jag förstår att NI njuter till fullo..vilken underbar sommar vi haft...ha du några stjärnor över?? vi pratade ju om det i våras men sen har tiden rusat i väg, jag hade tänkt åka till Malin I Norregård när hon öppnar till sensommaren igen, vi kan väl höras om dina stjärnor....stor kram från Maja

Bokcaféet i byn sa...

Bästa Kråke,
Vilket inlägg, vilka fantastiska foton!!! Förtrollande som alltid! Fortsätt njuta sommar!
Kram Anna

Fint o Fult sa...

Hej fina Kråke, vad härligt med ett inlägg från dig! Och ni ser verkligen ut att njuta gott av sommaren på dina fina bilder :) Hoppas vi ses på ön snart!!!
Stor kram Monica

Titta in hos Thess sa...

Så underbart härliga bilder !!!!!
Och jag förstår att sommaren kommer före men det är jätte kul att höra ifrån dig igen :))))

Kram Thess

Katta sa...

Så underbart somriga bilder med den rätta sommarkänslan. Här njuter vi av de sista sommarlovsveckorna och försöker ta det så lagom vilsamt som möjligt. Ha en bra dag, kram Katta

Vida sa...

så gott så gott ;)) just så ska sommaren vara...lata dagar då man tillåter sig att njuta av bad, måltider med vänner och bruna fötter ;))
Tror att jag i flanellpyjamas skulle passa i den vackra trädkojan en stilla natt ;))
kram goa du och smågodisarna..

Vidanjutersolsommar

Mina drömmars hus sa...

Ljuvligt!!!
En sensommarhälsning från mig.
Kram
AC

Designe sa...

Helt underbara foton! Hoppas du njuter fortfarande! :) Här regnar det och känns lite höstigt fast det är ganska skönt ute men av nån anledning så känner man på sig att det är höst!..men har inte gett upp varma soliga dagar än! :) Finns du på instagram oxå? Jag är mer där än på bloggen nuförtiden.. ebettans heter jag! :) Kram kram

Rapport till Vänfors sa...

Fantastiska bilder...Som vanligt:)
Ha en fin helg.
Kram Annika

Lilla Majken sa...

Här inne är det lika underbart som alltid, kan inte få nog av dina bilder.

Hoppas du har det bra och så får vi krama ur det sista av sommaren en stund till.

Kram på dig! Therese

vitadrömmarobusigabarn sa...

Ljuvligt och titta in här
och dina underbara bilder!
Ha en jättefin Torsdag fin du
Kramar Tina

Min plats i solen sa...

Finaste Kråke. Som alltid knockar du mig fullständigt med ditt vackra foto. Vilken gåva du har vännen! Och vilken sommar vi har haft. Helt makalös och jag blir så glad av att ni njuter och samlar kropp och själ full med härlig, härlig sommar.

Ta hand om varandra!♥

Kram Lotta

Pieni Unelma sa...

Hejssan finaste du,

jag har redan länge följat din blogg och bara älskar och beundrar din gåva av fotografera. Som Lotta sade, vilken gåva du har <3 Jag bara tittar, och tittar och njuter av dina vackraste bilder !!!

Hälsningar från Nådendal; Kirsi