fredag 19 april 2013

blå tankar




photography by kråke

Hej goingar! Hoppas er vecka varit härlig och att ni njuter av värmen och solen som äntligen har kommit:) Just nu är mina tankar blå och jag målar blått, planterar blått och drömmer om blå himmel och blått hav:)) Det ursnygga hängsmycket hade jag turen att vinna hos härliga Marion som har både webbutik och bloggen basiclabelsweden. Gå in och inspireras av hennes vackra bilder och saker:) Jag är lite dålig på att uppdatera just nu men vill ändå kika in och önska er en solig helg:))

Fabulösa fredagskramar till er och en underbar helg:))

kråke

31 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God mprgon going ¡

Vilka Ljuvliga bilder ! :)
visst är det härligt mdd det blåa.
Jag har också snöat in i det !

Så fina bilder du tar. Smycken var fin !
Kul när man har Lyckan att vinna!

Ha nu en god och solog helg du med !

En barm Kram från mig

Villa Björkenäs Backen sa...

Varm ska det ju Stå :

Tinibelli sa...

Så underbara bilder, och läckert smycke!

Tre Engler sa...

Fantastiske bilder:)
Høres godt ut med litt sol:) håper den kommer til Norge snart også:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Lilla Majken sa...

Så fantastiskt vackert! Den där sköna värmen har inte kommit till oss ännu, men jag hoppas vi får njuta av den i helgen.

Kram finaste. Therese

Katta sa...

Härligt! Vem drömmer inte om blått nu, man har ju längtat så tack och lov att den blåa årstiden kommer närmre nu. Halsbandet är såå fint måste ta en titt hos henne. Varm kram Katta

Lilla Blanka sa...

Hej du finaste Kråke!

Jag drömmer också om blått, en riktig favoritfärg..!

Ljuva drömlika bilder, as always sweetie <3 <3 <3

Ses vi i morron i världens vackraste garage?? :))

Största kramen!
Mia

Tina sa...

Jag prövar med orange/korall men gillar nog bäst det blå jag hade förra året i Shedet. Man kan ju alltid möblera om, hehe!
Härliga bilder du bjussar på!

Trevlig helg!

Annas röda stol sa...

Visst drömmer man om blått nu...allting blir så mycket ljusare då :) Finfina bilder du bjuder på och grattis till ditt fina hänge. Underbara saker Marion gör :) Ha en härlig fredag. Kram kram Anna

Designe sa...

ÅH va härligt det låter och underbara bilder visar du som vanligt!:) Jasså det var du som vann det där fina smycket! :) Kul! Ha en härlig helg! HÄr har det spöregnat och nu blåser det så snön är snart ett minne blott..gör inget! Ha en trevlig helg! Kram :)

Blan betong och gammeldags pioner sa...

.....wooooooooow vad du kan finaste Kråke!!!!! Och härliga Marion, vilken härlig tjej o vilka alster hon gör!!!!!! Ha en fin fortsatt härlig fredag kram från Maja

Fint o Fult sa...

Ja hurra för sol och värme och blå himmel och hav! Det är så fantastiskt nu när man är ute och promenerar och känner att det är så varmt så till och med vårjackan åker av :) Ha en solig helg på dig med och stor fredagskram tillbaks! Monica

Queen of Kammebornia sa...

Och jag har blå klänning idag och ska köpa blå pärlhyacinter :) Kram!

Lantliv i Norregård sa...

Ha en mysig blå Helg:)))

Kram M<3

basiclabelsweden sa...

Vilken fina bilder, du är så inspirerande :)
Tack för din inlägg. stor Kram och härlig och solig fredag.

Marion


blockethuset sa...

Alltså...dina bilder! Så vackra! Hela tiden! Jag njuter!
Tack!
C

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Låter härligt med blå tankar...
Är så roligt att läsa dina kommentarer som du får här inne..håller med varenda en...du är värd all beröm duktigaste kråke !!!!!

Storkramen till dej

Bokcaféet i byn sa...

Bästa Kråke,
Vilka underbara foton, blå är min absoluta favoritfärg och vad kan väl vara bättre då än att mötas av lite blåa tankar, foton och inspiration en fredag i april?!
Jätte vackert smycke du vunnit!
Önskar dig en alldeles förträfflig helg full av blå himmel, sol och glädje!
Kram Anna

Titta in hos Thess sa...

Det samma till dig fina Kråke !!!
Underbara bilder som alltid och visst är det något speciellt med blått så här års......
Hoppas att ni får en riktigt fin helg.

Kram Thess

Annette sa...

Skønne stemninger i dine billeder Kråke...! Kram og rigtig fin helg.
Annette

Vida sa...

här spökar det oxå med blå ögonfröjd...får hoppas att alla i vårt avlånga land njuter av vad som är på gång och att solen skiner på dej och familjen;))

Vidajeansblåkramar;)

Mina drömmars hus sa...

Blå tankar är härlig tankar.
Ljuvliga bilder och visst har helgen varit toppen.
Kram
AC

vitadrömmarobusigabarn sa...

Dina bilder är ljuvliga
Ha en underbart fin dag
Kram Tina!

Villa Björkenäs Backen sa...

En god dag önskar jag dig fina du !
Kram från Mig

Gabriella sa...

Härliga bilder i vanlig ordning, så duktig du är!=)
Kram

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh, det var alldeles för längesedan jag var här....

Känner det nu när jag ser dina foton. Som jag njuter! Så go känsla som vanligt!

Hoppas du har det bra och att du mår gott i våren. Vilka vackra stjärnor som du skapar. FEEEEEELING!!!!!!

Ha en riktigt bra helg!
Kram kram Mia

Bellevue Gård sa...

Dina bilder är sååå fiiina!

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Härliga bilder. Här får alltid blått ta plats! Trevlig helg i vårvärmen! Kram Anna

Anonym sa...

I love to write. I mean, I really love to write. It's probably the only passion I have stronger than love. But I need to know what college to go to.. . What college should I go to for Creative Writing?.
[url=http://win-bonus-hu.com/]bwin[/url] [url=http://bonus-2013-italy.blogspot.com/]bwin[/url]
[url=http://bonus365dk.blogspot.com/]bet365 bonus[/url] [url=http://bonus-2013-italy.blogspot.com/]bwin[/url]

Anonym sa...

Du är så duktig min kära vän! Längtar tills vi ses så vi får se dina bildmotiv i verkligheten o snick-snacka om allt möjligt. O ses gör vi snart :) Kramar till dig o familjen /Mitis

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej fina!
Alltid så ljuvligt att titta in här
bland dina vackra bilder!
Önskar dig en underbart fin dag
kram Tina