torsdag 14 mars 2013

Historia med ny början




photography by kråke

Hej fina! Hoppas allt är bra med er och att ni njuter veckan trots vinande vindar och mååånga minusgrader:))
 Vi har börjat att renovera lite i ena änden av huset med ett tv/lek loft till tjejerna och tvättstugan behövde uppdateras och fixas till. Jag har oxå uppdaterat hemsidan med lite nya bilder och det är fortfarande lite trix som skall göras men kika gärna in;)) days by leons produkter finns nu hos Marias presenter och Butik Norregård:)) Stjärnorna och borden är återbruk av antikt och gammalt virke och antika delar som gjorts om till nya bruksföremål och inredningsdetaljer....historia med ny början:))

Största kramen till er och fortsatt skön vecka:))

kråke

19 kommentarer:

Tina sa...

Riktigt fina, har gjort granar och hus själv. Det gamla trävirket ger mersmak!! Snygga bilder!

kram till dig från mig

Bokcaféet i byn sa...

Hej Kråke!
Alltid lika spännande att kika in här och mötas av dina vackra, välkomponerade foton med så mkt känsla i!
Önskar dig en fin torsdag!
Kram Anna

Annette sa...

Skønne billeder med super stemning
:-) Hav en rigtig fin torsdag. Klem

PIAZZAN sa...

Vackert ....

Pernilla

Fint o Fult sa...

Så fantastiskt vackra...du är så himla duktig!!! Med bilder, miljöer, ideér och hela faderuttan!:) Är det gamla tapeter på stjärnorna?
Ja nu är det kallt men solen håller sig iallafall framme och på mitt köksbord står en liten bukett blåsippor och skvallrar om att det faktiskt är vår...ändå.
Stor kram till dig fina Kråke, Monica

Johanna sa...

Du är ju så himla duktig! Ger massor av inspiration gör du också! Jag tycker så mycket om att kika in till dig och se på dina kreativa foton:)

Ha en fin torsdag!

Kram Johanna

Annas röda stol sa...

Ja jisses så fina och tilltalande bilder du visar :))) Dina stjärnor är så UNDERBARA!!! Ha en trevlig dag. Kram Anna

Vardag och flärd sa...

Var inne och tittade på hemsidan, du är så duktig, en sliten klyscha men det är sant!
Bilderna är så fina så man vill ha allt!
Lycka till!
Kram Eva

Tre Engler sa...

De stjernene var kjempe fine:)
Herlige bilder:)
Blir spennende med tv stue til jentene:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Chokladvillan 1910 sa...

Vilka fina stjärnor ! I like ;)
Må så gott !
Kram Anki

Lilla Majken sa...

Så fint som bara du kan, jag vill ha varenda stjärna!


Kram på dig finaste! Therese

Mina drömmars hus sa...

Åh helt underbart som vanligt. Jag är så glad att jag kan gå in till dig och få mig lite inspiration och njuta en smula.
Lovely.
Kram
AC

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Jag blir så glad av att titta in hos dej !! Så genuint, vackert...och på kråke-vis !!
Heja finaste kråke !!!

Kramar från mej.

Vida sa...

din bilder idag är såååå fina ;)jag kommer att ha min ledstjärna i hallen för att välkomna mina gäster och om den förbaskade snön försvinner någon gång ska jag ha den ute vid förstukvisten vid kalastime;)) lycklig lycklig ;))

hoppas på videovaka;)

Vidatusanvadsnöigen:-/

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Oj så länge sen jag kikade in här hos dig! Njuter som vanligt av dina fina bilder!
Trevlig helg!
Kram Camilla

Blan betong och gammeldags pioner sa...

jisses Amalia...de är bara sååååå vackra och jag gillar verkligen återbruk!!!! Gissa om några stjärnor kommer att pryda min vägg snart...hihihihihi Ha en underbar helg kram från Maja

Titta in hos Thess sa...

Dom är så underbart fina dina stjärnor och bord.
Och bilderna är lika underbara som vanligt :))))
Hoppas att du har en riktigt fin helg.

Kram Thess

Designe sa...

Men fasiken så fint! Du är såå himla duktig! Jag blir impad! Så snyggt stajlat oxå! I like! :)
Hoppas du haft en fin helg!
Kram på dig!

Gabriella sa...

Åh så fint det ser ut! Härligt med återbruk=)