fredag 8 februari 2013

Vårkänslor och skafferirensning...

photography by kråke

Hej fina! Hoppas er vecka varit härlig:) Vi är nu på banan igen efter alla förkylningar och operation städning och rensning pågår för fullt. Vårkänslorna spirar medan stora snöflingor sakta singlar ner utanför. Fast det är ganska gott att veta att vi har det bästa framför oss med ljuset som återvänder och knoppar och färger som sprakar till liv:)) Här blir det fredagsmys med tacos och gladiatorerna:))

Stor kram till er och trevlig helg:)

kråke

26 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej fina Kråke!

Skönt att ni är återställda! Vi har också piggnat till, och njuter av hälsa och livet ;))

Ljuva bilder, as always my dear...!

Kram och ha en alldeles underbar helg ❤
Mia

Rummet för välbefinnande sa...

Hi hi - nu är Miorna här båda två ser jag.
Vet du, det händer något inom mig när jag ser dina bilder. Det är så varje gång. Tror det är en kombination av det vackra och din känsla som liksom leker sig fram.

Ha ha, och jag skriver det väldigt ofta. PUST!!!!! Hoppas inte jag tröttar ut dig, men jag menar det verkligen. Det är en så härligt villkorslös känsla och jag tror att det är väldigt mycket du.

Hoppas du får en riktigt bra helg. Här blir det också tacos och gladiatorerna ikväll. Och umgänge med barnen som är hemma och hälsar på. Det är fint det :)

Kram Mia

Bokcaféet i byn sa...

Hej Kråke!
Vilket alldeles UNDERBART vackert fotokollage! Och vilka foton! Du har öga för det!
Här har du en till som längtar efter vår och spirande grönska!
Kram Anna

Lilla Majken sa...

Vad skönt att ni äntligen är friska och är på benen och banan igen. Jag njuter av vinter och snö ett tag till, är inte riktigt förberedd för våren än ;-)

Behöver jag säga att bilderna är underbar? Lika vackert som alltid hos dig.

Ha den finaste helgen vännen, Kraaaam Therese

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej fina du ! ')

Säger som alla andra ! Att Bilderna är så ljuvliga hoa dig för varje gång när man tittar in här.
Dom säger så mycket ! :)
Tacl för det fina du delar med dig !

Skönt att ni är bättre. Här går det också åt rätt håll !

Ha en fin fin helg goa du ! En varm kram från mig

trevlig Helg ! :)

Annas röda stol sa...

Härliga härliga bilder!!! Man bara tokgillar dina bilder. Va bra att ni har kryat på er. Ha en go kväll. Kram Anna

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så gott att höra att ni mår bra igen !!
Underbara bilder som alltid !!

Gokramen till dej.

Vardag och flärd sa...

Gott att ni är friska! Visst har vi allt fint framför oss - och det kommer alldeles snart!
Ha det fint!
Kram Eva

Fint o Fult sa...

Vad skönt att ni är på banan igen! Mitt vikariat som dagisfröken verkar ju aldrig ta slut, vilket är otroligt mysigt men attans vad förkylningarna avlöser varandra...märks att jag inte är så van vid alla baciller :)

Och jag håller med dig, mellan varven av stora snöflingor som faller värmer solen och längtan till våren finns verkligen där. Snart, snart kommer de första vårtecknen sticka upp ur jorden, härligt!

Ha en skön helg på er! Stor kram Monica

Psst...och det kommer dyka upp massor av bilder framöver på det nya huset, det är liksom det enda jag pysslar med nu för tiden :)


Tinas bo sa...

vad skönt att ni mår bra igen!! :)

Ljuvligt bildcollage!!

ha nu en mysig helg
Kram Tina

Titta in hos Thess sa...

Underbart inspirerande bild :))))
Ja det är verkligen mycket att se fram emot !!!!
Här hemma har det oxå tittats på Gladiatorerna,taxin tar vi i morgon till mellan :))

Kram Thess

Tre Engler sa...

Godt å høre at dere er på bedringens vei:)
Nydelige og inspirerende bilder:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Annette sa...

Hej Kråke
Skønne positive toner og dejlige billeder
Klem

blockethuset sa...

Vackra bilder ..som alltid hos dig..ha det fint!
Carina

vitadrömmarobusigabarn sa...

Alltid så underbart vackra bilder
Massor av kramar Tina!
Trevlig helg

Tina sa...

Våriga och fina bilder, jag säger bara: bring it on (våren alltså)

kraam

Vida sa...

oj vad jag gillar ditt blommiga skafferigolv..så otroligt charmigt..alla bilderna är så fiiiina;))

gott att ni är piggelina igen och gottar er med kvällsmys;)

här håller fortfarande hostan ett envist grepp om mej och jag längtar ihjäl mej efter små knubbiga barnkramar...;))

Vidajobbarpåattblifriskkram

LOPPISLIV sa...

Skönt att ni har kryat på er, själv ligger jag nerbäddad med en ipren i kroppen och lappen i famnen, har åkt på influensan här i eftermiddag ( trodde jag skulle slippa men icke sa nicke :-)) Vackert blommigt golv i skafferiet, ser urcharmigt ut!! Kraaaam Paula

Gabriella sa...

Åh vilka härliga bilder! Vackert kollage. Så skönt att ni får vara friska nu!

Mina drömmars hus sa...

Vad skönt att höra att ni är på banan igen!!!
Härliga bilder med en vårig känsla.
kram
AC

Queen of Kammebornia sa...

Åh, vad skönt att ni mår bättre!

evalevabo sa...

Oj vilka vackra bilder. Första gången här inne. Googla på badkarshylla och fick fram er fina. Jösses va läcker.
Jag kommer tillbaka.. kan man lägga sig som följare..?
Ha det fint
Eva

evalevabo sa...

Klart!

Designe sa...

Såå vackra och inspirerande detaljbilder! Jag måste fota mer känner jag..fotade ihop ett litet collage i helgen i kråke-anda!:)
Kram från en kreativ designe till en kreativ kråke! :)

Marie sa...

Dina bilder är så vackra så jag blir alldeles tagen, vilken fantastiskt duktig fotograf du är!!!!!

Skönt att ni är pigga igen!

Kram Kram
Marie

Stenmur & Gärdsgård sa...

Usch och fy för att vara sjuk, skönt att ni är på benen igen! Underbara bilder i vårens färger.... Längtar också efter ljuset och kvällarna när man kan vara ute och påta i trädgården.

Stor kram till dig fina!

Malin