fredag 22 februari 2013

Hopp om vår

photography by kråke

Hej goingar! Hoppas veckan varit härlig och att ni som har sportlov njutit av både pulkaåkning och varm choklad:)
Det har kommit massor med snö och just nu är det underbart vackert:)) Hopp om våren har jag tagit in i form av blommande grenar som är ljuvliga och jag drömmer mig bort:)) Tack för alla mail och förfrågningar och snart ska hemsidan uppdateras med bilder på både bord och stjärnor och återförsäljare men jag behöver fixa och trixa lite till så att jag blir helt nöjd;))) Nu blir det fredagsfika i stan med hela familjen:)))

Bamsekramen till er och ha en skön fortsatt fredag och helg:))

kråke

31 kommentarer:

Annas röda stol sa...

Åh ja va vi längtar till våren nuuuuu!!! Alltid så vackra bilder som du bjuder på. Ha en härlig fika em i stan och trevlig helg. Kram Anna

Tre Engler sa...

Så herlige vårbilder:)
Nå lengter man virkelig etter våren:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Lilla Blanka sa...

Hej finaste Kråke,

Ljuvliga bilder..såå vackra att jag blir alldeles lycklig ❤

Önskar dig en riktigt mysig helg!
Kraaaam
Mia

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej härliga kråke ååå jag är såååå nyfiken på dina alster... Malin på norregård visade mig din vackra stjärna den var bara så läcker! Ha en underbar helg kram från Maja

Mina drömmars hus sa...

Önskar dig det samma goa du. Så fina bilder du bjussar på. Det är bara att njuta, tacka och ta emot.
Låter som en mysig eftermiddag, hoppas din kväll blir lika bra.
Kram
AC

Lilla Majken sa...

Nu längtar jag också till våren när jag ser dina fin fina bilder! Då ska jag kika in till din fina sida och spana in dina fina "vill ha" alster.

Kram kram raring. Therese

Queen of Kammebornia sa...

Det låter fint, take care! Stor kram!

Titta in hos Thess sa...

Underbara bilder som alltid !!!!
Och det sak bli så spännande att se hur allt blir.
Hoppas att det var en riktigt mysig fika stund ni fick.

Kram Thess

vitadrömmarobusigabarn sa...

Längtar också till våren nu
Och snart är den här!!!
Ha en mysig fredag fina du!!!
Och trevlig helg
Kram

Vardag och flärd sa...

Snö! Det är nog bara här vi inte haft nån snö denna vinter! Men iskyla och blåst!
Ser fram emot din hemsida!
Ha en fin helg!
Kram Eva

LOPPISLIV sa...

Vackra bilder!! I ljuvaste jord toner och vackra blommor, man blir glad och förväntansfull, snart är våren här...ohhh som vi längtar nu :-))

Mysigt med fika med familjen!

Ha en toppefin helg!
Kram Paula

Vida sa...

ja nu tror jag att vi alla känner att det är dax att få skrika vårskriket ;o) ska ju bli soligt i några dagar nu så då hoppas man att all snö smälter bort snabbt som blixten ;))

stärnorna och borden är en fröjd för ögat fina du;)

Vidavillvårskrikakram

Annette sa...

Skønne billeder, som vanlig...
fin helg til dig og dine
klem

Chokladvillan 1910 sa...

Härliga bilder ! Vi har äntligen sol i dag !!!! :D
Må så gott & ha en härlig helg !
Kram Anki

Fint o Fult sa...

Vilka härliga vårbilder! ja nu längtar jag så jag nästan spricker till vår och värmande sol...
Den där stjärnan ser väldans spännande ut, det är alltså något som kommer dyka upp hos days by leon, det skall absolut spanas in, du är så himlans duktig :) En härlig fortsättning på helgen till dig! Kram Monica

gamla skolan sa...

Så vackra bilder (som alltid) ber om ursäkt att jag inte hört av mig , det har varit så mycket runt omkring mig :( Hade så svårt att välja stjärna också , alla är ju fina ! Ser att du snart kommer igång med din hemsida , tittar in där senare :)
Varm Kraam // Susanne

Ewa`s Galleri sa...

Vilken fin bild
Ha en riktigt skön söndag

Designe sa...

Såå vackra foton! Ja här har det småsnöat till och från på sista tiden men nu har det tinat lite i helgen och solen sken! Vilka underbara bilder i inlägget nedan..som man blir riktigt glad av! Inspirerad av dig har jag gjort ett detaljinlägg idag. Jag är inge bra på collage så det blev som vanligt! :) Nu ska jag titta in på dina nya hemsida! Kramis :)

Designe sa...

Nu har jag kikat! Gu va duktig du är!Superfint! :)

Gabriella sa...

Åh så vackra bilder! Så duktig du är!=)
Kram

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Goa du !

Så vackra bilder du bjuder.
Nu är det verkligen njutbar prstid och dessutom nått som är alldeles gratis :)

Ha en fin fortsättning på veckan! Trevlig helg också !

Kram.från mg

Min plats i solen sa...

Fina Kråke. Som alltid bjuder på bilder som får det att säga tjong i mig. Helt magiska och med en känsla som griper tag i mig.

Hela veckan har de töat här hos oss och steg för steg stormar våren in och jag öppnar dörrar och fönster och välkomnar den. Känns som våren är mer efterlängtad än någonsin.

Ta hand om dig vännen och lycka till med allt nu. Hejar på dig hela vägen.♥

Kram Lotta

Lina sa...

Alltid lika vackert!
Trevlig helg!
Kramar Lina

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Finaste kråke !

Du är verkligen konstnärligt begåvad..känns som att allt du tar i blir vackert !!!

Tack snälla för din varma o fina kommentar inne hos mej..det gör gott !

En fin kväll till dej...kraaamar från mej.

Katta sa...

Så fina och hoppfulla bilder! Blommande grenar innomhus är lite av ett måste nu så man förstår att snart så kommer den, våren :) Kram Katta

Petra Eriksson sa...

Tittar för bi en sväng, tack för inspirationen! Kram Petra
www.romantiskahem.blogspot.com

Stenmur & Gärdsgård sa...

Underbara bilder som alltid, i dess vackra toner och du ger en sån skön känsla! Du är sååå himla duktig!

Stor kram till dig fina!
Malin

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej fina du!
Tack för din fina hälsning
blir så himla glad!

kan inte få nog av alla dina vackra bilder!
Ha en jättefin dag
kram Tina

Made in Persbo...Carina sa...

Hej Kråke,

Men åh!!! vilka vackra bilder! Vilken vårkänsla!
...och förra inlägget med de söta Valentine-bilderna!
Jag bara suckar av lycka! ♥♥♥

Kollade in på din hemsida också. vilka fina ledstjärnor du gör!

Kraaam, Carina

Tina sa...

Omslagspappret vill jag ha, snyggt- vår också!
Men jag har fått sol nu så jag kan vänta...

kramen till dig!

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej hopp!!! Visst stod all info på din vackra hemsida...jag blev nog lite eld o lågor när jag såg att du lagt upp dina vackra stjärnor...gissa om det kommer en beställning snarast när mitt köpstopp är hävt!!! Kram från Maja