måndag 10 december 2012

Lantliv i Norregård





Hej goingar! Hoppas er helg varit skön och att ni var inne i värmen när snöovädret drog in över landet igår kväll:) Vill dela med mig av lite bilder som jag tog igår när vi besökte fina Malin med bloggen Lantliv i Norregård. Vilken fantastisk resa de har gjort och vilken underbar butik med vackra skatter vi fann hos henne:)) Tack Malin för härlig pratstund, värme och inspiration till max, bara kolla in den där zinkväggen. Snart kommer vi igen:)) Nu...måndag och nya tag:)
 
Kram på er och härlig start på veckan:)
 
kråke

24 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Jag vill dit genast !!!!!!!
Hon är makalös på att få till det..så duktig !!

En fin måndag till dej...kramen !

LOPPISLIV sa...

Ohhh så fint!! Ser verkligen jättemysigt ut i Malins butik! Dit vill jag också så snart det bara går. Ha en fin start på nya veckan! Kraaam Paula

Amelie sa...

Åh jag hade också velat besöka Malins butik ;) såå himla fin ser den ut att ha blivit!
Ha en skön start på veckan fina kråke!
Kram amelie

Queen of Kammebornia sa...

Så fint och underbart och ljuvligt! Vilken härlig inspiration!

Lilla Blanka sa...

Hej goa Lina!

I love love love din fina hemsida och jag är så glad att du tagit det steget, det kommer att bli super!!!

Så stilrent...och vackra foton, japp jag känner igen mig. Din träffsäkra blick på vad som är vackert går igen även på din hemsida. Åh..är så glad för din skull..! ♥

Så har du varit hos Malin också...detta underbara ställe...som jag bara måste komma iväg till snart :)

Kram och ha en riktigt fin vecka!
Mia

gamla skolan sa...

Jag vill också dit !! Verkar vara så himla fint och mysigt !
Önskar dig en fin vecka vännen .
Kraamar // Susanne

Ewa`s Galleri sa...

ohh vad fint ,dit vill man med en gång
Njuter av dina fina bilder
Ha en bra dag

Vardag och flärd sa...

Helt fantastiska bilder från en fantastisk butik, känns som man vill kasta sig iväg för att åka dit! Ni skulle vara ett fint team, du och Malin!
Kram Eva

Designe sa...

Ja hennes butik är helt underbar!!!..å så fint du fotat och visar upp hennes butik! Jag hoppas ta mig dit snart jag med!!...:)

kram kram...å jag supergillar din nya hemsida jag med! :)

Lantliv i Norregård sa...

Hej Vackra Kråke
Så roligt att äntligen få träffa Er, Dig & Vida & även din moster!
Tack för att Ni kom:))
Jag lånar ditt fina collage vännen!

Tack för finaste reklamen!
Kramar till Er Alla 3:)

Tina sa...

Vilken inspiration!
jag vet inte riktigt var butiken ligger, får kolla det...
Din sida är ju underbar, sötis! Lycka till!

kramen

Mina drömmars hus sa...

Förstår att du njöt i full drag. Så fint du fångat hela butiken.
Waow!!!!
Ha det gött ikväll
Kram
AC

Titta in hos Thess sa...

Men vilket ställe!!!!
Så underbart fint,förstår att inspirationen flödade efter det besöket :)))
Hoppas att du får en fin vecka finaste du:))

Kram Thess

Familjen Zaar sa...

Åh, vilka läckra bilder & läckra saker !!!!!
Ha en härlig vecka !
Kram Anki

Vida sa...

håller med dej..vilket fantastiskt ställe;) och så trevliga butiksägare Malin och J;))

du har lyckats fånga den fina känslan i bilderna därifrån;)

Vidapåsprångkram

Rummet för välbefinnande sa...

Jaaaa, du kan verkligen konsten att fånga känslan och förmedla den i dina vackra bilder. De är så härligt levande......

Tänk att ni varit till Malin. Förstår att det var trivsamt. Kan tro att timmarna som hon har tillbringat där inne under tiden de byggt och målat och inrett har gjort att väggarna liksom impregnerats med hennes drömmar och glädje och förväntan.

Ha det så gott - du är en så härligt inspirerande människa.

Kram Mia

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Vilka vackra bilder från en dito butik! Änglarna är underbart fina! Kram Anna

Stenmur & Gärdsgård sa...

Oj oj oj så fint det ser ut att vara där!!!

Zinkväggen en himla bra och snygg idée...

Vackra bilder som alltid och ååh vilka fina änglar ni har gjort av tapeterna, tack för inspirationen!!!!

Tusen kramar till dig fina!
Malin

Lilla Majken sa...

Jag skulle gärna ta mig en tur dit, så fint det ser ut. Något att se fram emot till våren. Vackra bilder du fångat i butiken.

Kramar i massor....Therese

jona sa...

UNDERBART, UNDERBART, UNDERBART!
Ska s ta mig dit så fort jag bara har möjlighet!
Jag är så stolt över Malin och hennes fantastiska arbete..:=))))) Och dig och din nya firma....GRATTIS!
Vackra, vackra du.
Och lycka till alltid, och alltid ❤❤❤

villa haga sa...

Vilket ställe och vilka vackra bilder du har tagit!
Ett besök dit i vår måste planeras in bums.
Ha de gott
Kramen

Helens Universum sa...

Underbara bilder på ett jättefint ställe!
Ha det gott!
Kram Helen

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Gratt is fina Kråke för ditt nya företag..det kommer att gå sååå bra du är helt fantastisk...kan liksom gå in flera gånger o bara kolla dina vackra bilder!!!! sånt gör mig glad!! Tråkigt att vi inte kunde "Synts" i söndags...tyvärr kom en magsjuka emellan suck!!!! Ha en härlig fortsatt vecka kram från Maja

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej fina
Vilka vackra bilder från hennes fina butik
verkligen värt ett besök!
En fin Lucia till dig och familjen
kram Tina