lördag 8 december 2012

days by leon


Hej alla rara! Hoppas ni haft härliga veckor och att inte julstressen tagit över;) Här har vi hunnit med både förkylningar och magsjuka och nu äntligen så tror jag att vi är på banan igen:)) Så mycket mer julpyssel än änglar och stjärnor och några få granar har vi inte hunnit med men ofta är det ju så att det enkla oxå är det vackra:) Ovan i mitten ser ni en liten skymt utav ett av mina projekt och vill ni se mer får ni gärna gå in på www.daysbyleon.se där ni antagligen kommer att känna igen er mycket väl;)) Tack för alla rara ord, värme och glädje som ni ger och ha nu en riktigt mysig helg och 2:a advent:)

    kärlek...

kråke


18 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Nämen så roligt...grattis till att du tagit steget !!! Känns helt rätt att du ska ge mer plats åt det kreativa för du har en så go och finstämd känsla i det du gör tycker jag !!!!

psst..det stämmer, det gick inte att sluta vika änglar. Jag gjorde mina i silkespapper o nu hänger dom i granen. Tusen tack för vackert tips !

En riktigt fin lördag till dej..kraaaam

Katta sa...

Vilken jättefin hemsida du har skapat! Den känns väldigt mycket du. Här är vi med mitt uppe i förkylningar så i går satt jag med min dotter och plisserade änglar :)Tack för inspirationen, kram Katta

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hahaha, gu så kul! O vackra kreationer c",)

Jag ropade in på såna "underreden", som man egentligen ska rulla upp garn på, på auktion för över 20 år sen!
De agerar nu bord, älskar de o kunde mkt väl tänkt mig fler!!

days by leon följer jag såklart vidare!!
Klem Anna



Mina drömmars hus sa...

Underbart!!!
Helt fantastiska bilder, du får till. Oslagbart!!!
Alla rara ord är du värd med råge.
Önskar dig världens bästa lördag
Kram
AC

Queen of Kammebornia sa...

Så fantastiskt fina bilder! Jag blir glad! Kram!

Fint o Fult sa...

Grattis, va kul! Och så himla fin hemsida du har, den är verkligen du!
Kommer bli himla bra det där, med din känsla och fantastiska bilder, lycka till!!!
Stor kram, Monica

psst, den lilla fårskocken är på väg...

Lilla Majken sa...

Åååå, det är klart du ska, så roligt!!!! Du är så jäkla (får man skriva så) duktig. Ett MEGA grattis vännen! Älskar ju dina bilder!

Kram kram kram. Therese

Annas röda stol sa...

Grattis till fin sida, du har alltid så underbara bilder och fårskocken från Monica är ju helt underbaaaar... Ha en härlig dag. Kram Anna

Tinas vita bo sa...

Vilken superfin hemsida och underbara bilder!! Grattis!!

Härliga bilder!

Hoppas ni mår bättre nu...

Ha en mysig helg
Kram Tina

Ewa`s Galleri sa...

Vilka fina bilder
och vilka fina änglar i förra inlägget ,måste genast försöka
ha en skön kväll
Toppenfin blogg du har

Vida sa...

så läckert fina bilder och så avskalat vackert du har gjort din sida..
borden med de gamla vindorna är ljuvliga :-)) och att de är gjord i återvunnit material är ett stort plus;))

kärlek till dej;)
Vidamassorkryakramar

Ester sa...

Du är bäst vännen! Ja, hoppas att ni håller er friska nu till jul. Jag gläds åt att du nu tagit ditt intresse ett steg längre. Kram goa fina du! Ester

Vardag och flärd sa...

Underbart! Grattis! Garnvindor har jag flera stycken men har inte kommit på nåt bra användningsområde - men nu vet jag!
Ha det riktigt fint!
Kram Eva

Tina sa...

Jag kan inte klicka in mig på sidan, är så NYFIKEN!?

kramen

Titta in hos Thess sa...

Vilka bilder!!!!!!!
Dom är helt fantastiska!!!!och vilka underbar möbler!!!!
Du gör helt rätt som satsar :))))

Kram Thess

Marie sa...

Ett stort, stort GRATTIS! Du är så fantastiskt duktig, älskar dina vackra bilder!!!

Kramar Marie

Designe sa...

Hej! Men gu så duktig du är!!!...superfint och så snygga foton! daysbyleon var så himla fint namn oxå!
Kram på dig! :)

Norrfrids Eija sa...

Såååå otroligt duktig du är på att fånga just den är speciella känslan som du beskriver days by leon med. Har dröjt mej kvar här hos dej länge länge nu och det är som balsam för själen för mitt stressade sinne...mycket har gått för fort i mitt liv en längre period och det är dags att dra i bromsen. Hit återvänder jag igen! Tack Kråke!