tisdagen den 20:e november 2012

mossig gran

photography by kråke

Hej goingar! Hoppas allt är bra och att veckan börjat fint:) Pysslet har som sagt börjat här hemma och av någon konstig anledning blev några torvkrukor och mossa en liten gran;)) Jullådorna är nere och jag tänkte faktiskt hänga upp några stjärnor redan nu i veckan bara för att de ger ett sådant vackert ljus och myspysfeeling:)) Jag vill avsluta med att skicka iväg en bamsemegakram till goa Lotta med bloggen min plats i solen. Jag blev så lycklig när hon nämde mig i sin bloggtriss för några dagar sedan och hon är en mästare på att förmedla känslor i ord och bild och en glädjespridare med stort hjärta:) 
 
Stora kramen till er och ha en fortsatt härlig vecka:)
 
kråke

32 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

God morgon fina Kråke!

Vilken cool gran! Me like :))
Gillar även de gulnade papprena i samling där på väggen..!

Kraaaam
Mia
Ps grattis! Kul med trissen

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina !

Dom orden är du värd ! Du är en sån fin person ! :)
Vad härligt !
Så fimt du har pysslat. Visst är det mysigt med Jul belysningen. jag handlade nya ljustakar förra veckan och dom får stå framme. Annars har jag inte pyntat än.

Ha du också en jätte fin vecka fina du !

En varm kram från mig

LOPPISLIV sa...

Godmorgon goa Kråke! Sååå himla fin mossgran och papperslapparna på väggen, underbart blickfång du skapat där :-)

Ha nu en helt underbar tisdag!!
Stor Kraaaam Paula

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej lilla fina kräket !

Här är det så grått som det bara kan bli...men det gör inget..för när jag tittar in hos dej blir jag alltid så glad och varm...jag tycker verkligen om dina stilleben..fantastisk gran !!!!!

Kramar till dej

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Superläcker gran, lurt tänkt!

Ja, de orden inne hos Lotta är du väl värd c";)

Ha en finfin dag, Klem Anna

kråke sa...

Hahahaha...om du visste vad jag fick ett gott skratt av dina ord idag, kaffet höll på att komma ut genom näsan;)))))))

Kraaaam från ett ganska snällt kräk;))))))))

Kråke

Annas röda stol sa...

Fantastiska bilder och mossgranen så läcker...Fin fint. Ha en härlig dag. Kram Anna

Lilla Majken sa...

Ååå, du kreativa människa, bara sååå snyggt!!! Det kallar jag för fingertoppskänsla! Klart du är värd det, jag måste kolla in bloggen.

Kramis på dig och ha en fin vecka!!!! Therese

Blockethuset sa...

Granen i mossa var ju bara såå fin..härligt med kreativa människor!

Vardag och flärd sa...

Åh, vilken fin gran!
Och grattis till omnämnandet - men jag är inte förvånad, du har en fin blogg med otroligt fina foton!
Ha en fin vecka!
Kram Eva

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Riktigt fin gran och som vanligt inspirerande bilder!
Ha en fin tisdag!
Kram Camilla

Fint o Fult sa...

Det var ju en jättefin gran! Sicken bra ide du hade där :)
Och grattis till omnämnandet, och hon har ju så rätt den där Lotta, i varenda ord!
Stor kram till dig o ha en finfin vecka, Monica

Mina drömmars hus sa...

Mysigt som bara tusan. Ja nu kliar det i adventsfingrarna kan jag lova. Ska försöka att hålla mig lite till.
Förstår att du får ros.....
Kram
AC

Kristina sa...

Gokväll goa bloggvän!
Det är du värd!! Du är verkligen fenomenal på att komma på fina saker och tar de ljuvligaste bilder! Supercool gran!! :)
Mysiga tider nu!
Kraaam!
Kristina

Lotta sa...

Vilken himla fin och kul idé med granen! Sådana tips gillar jag verkligen måste också säga att jag njuter verkligen av dina vackra bilder!
Ha en fin kväll.
Lotta

Tinas vita bo sa...

Supercool gran!!
Härliga bilder... :)

Har nu oxå smygbörjat med julpyntet... hihi

Kram Tina

Vida sa...

Jepp du har rätt..inte fel med lite humor i granar och traditioner;) den ser oxå lagom stor ut den där mossgranen;)

du har så mycket glädje inom dej så man blir lycklig av att tassa runt här en stund...

ADVENTnukanjaginteväntalängre..
Vidakram

Tusenfröjd sa...

Så många fina bilder du tar! Härligt.
Ha en fin kväll /Liv

Tina sa...

Jag tänkte på mossiga cupcakes, dundersnygg gran!!
Gillar dina bilder, du tar alltid så stämningsfulla med lite humor ibland!

Ha en go dag!

Familjen Zaar sa...

Jo, nu börjar vi lite smått va ? ;) Jag släpar fram vintriga saker & försöker få lite stämning i det gråa vädret. Gillar oxå att läsa Lottas texter & se på hennes underbara bilder ! ;)
Gillar granen så coool !
Kram Anki

Rapport till Vänfors sa...

Vilken kul ide med "granen". Ibland tänker jag att nä, nu måste det snart vara slut på ideerna men alltid dyker nåt nytt upp. Tack för härlig ide.
Kram Annika

gamla skolan sa...

Så läckert ! vilken kul och fin ide !! Stor kraam ! // Susanne

PIAZZAN sa...

jättefin!!....

Kram

pernilla

Blan betong och gammeldags pioner sa...

hej fina!!! Jag ha inte lyckats förstå hur jag ska göra är alltså helt knäpp på det här med datorer..ha du något tips???
Härlig bild du bjuder på kram från Maja

Villa Björkenäs Backen sa...

God natt fina du ! :)

Säger fotvarande att det är mycket fint ! :)
Och passar på att önska dig en fin helg !

Kram.kram

Katta sa...

Vilken toppenfin gran!! Kanske nåt för mej att inspireras av som kanske åker bort över julen och då inte ska ha en riktig. Ha en fin helg, kram Katta

Ester sa...

Goa fining! Tack för din kommentar!

Du är alltid så kreativ och idérik. Du borde verkligen byta yrke ;)

Önskar dig en fantastisk helg!
Kraaaam Ester

Designe sa...

Men åh så fint du gjort!..och så personligt! Gillar det jättemycket! Tack för din goa kommentar hos mig! I helgen kommer det nog lite bilder från mitt projekt! :) Ha en fin helg! Kram

Min plats i solen sa...

Stor kram och ♥ till dig härliga Kråke.

Kram Lotta

Ps. Tokgillar din fina mossgran. Du kan du. :)

Victorias Provkök sa...

Snygg gran:)
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Titta in hos Thess sa...

Sååå läcker!!!!!
Vilken fantasi du har,underbart :)))

Kram Thess

Queen of Kammebornia sa...

Dina bilder är så underbaaara! Jag vill genast hoppa upp och städa och fixa och göra fint!