onsdag 10 oktober 2012

Att förmedla en känsla

photography by kråke
 
Hej goingar! Hoppas ni haft en härlig start på veckan:) Här har vi varit lite snörvliga men är nu på banan igen:) För ett tag sedan fick jag ett roligt uppdrag nämligen att få föreviga en vigsel och det skulle bli en överraskning så jag fick inte yppa ett ord!:)) Dagen till ära öste regnet ner och jag hade bara lite mer än en timme att fota för sedan bar det av på bröllopsresa! Med lite pirr i magen och ideér som snabbt fick bytas ut så fann vi iallafall en plats med tak på en vacker byggnad och lite regn betyder ju förresten tur!;)) Tack S&M för att jag fick föreviga denna stund, ni är underbara:)) Nu en kaffe i handen och full fart till jobbet.....
 
Mittiveckandagskramar till er:))
 
kråke

16 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Waow!!!
Vilken känsla du lyckas förmedla!!!
Helt underbara bilder.
Ha det gott mitt i veckan.
Kram
AC

Villa Björkenäs Backen sa...

God Morgon !

Så Kul ! Vilket Uppdrag ! Och så fint det blev.
Skönt att ni är på bättrings vögen.
Här hemma sitter jag med kaffet med och med dom små på soffab led morgon mys....
Sen ska vi jobba nere när dom sover :)

Ha en fin onsdag! Och en mitt i veckans kram till dig med

Emelie sa...

Du tar de mest underbara bilder! De är så fulla av liv, även om det är döda ting du fotat. Vilken lycka att få ha så fina bröllopsbilder att titta på och minnas.

En STOR mittiveckankram till dig! ;)

Fint o Fult sa...

Vilket uppdrag och vem skulle väl inte vara bättre på att förmedla känsla i det än du! Du tar ju helt otroliga bilder. Älskar färgerna,känns lite "Paris" över dom på något sätt och vad är väl mer kärlek än Paris...om du frågar mig.
Och jag såg att du var snabb :) Bra val, hade nästan tänkt att behålla den där för färgen är så fasligt fin :)
Ha det gott, kram Monica

Vardag och flärd sa...

Fint, du är duktig! Synd att du är så långt borta annars kunde du fotografera sonens bröllop nästa år, nu tror jag att de fått tag i en fotograf så det ordnar sig nog.
Kram Eva

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Åhh du fina !!! Så klokt av dina vänner att välja just dej till det uppdraget !!!!
Du är verkligen så duktig !!!

Kraaam och en härlig dag till dej !

Vida sa...

så härligt;) och som du säger så förmedlar dina bilder verkligen en känsla...en vacker fin sådan;)

bilden med flickorna mellan det nygifta paret är sååååå fin;))

Vidaisolskenkram

Lantliv i Norregård sa...

Superfina bilder Vännen!
Du kan du...:))

Kram från Norregård

Kristina sa...

Åhh, duktiga du! Du kan allt fånga ögonblicket!! Ljuvliga bilder och vacker familj! Trots den lilla glimten så ser jag precis vilken plats ni är på.....får hemlängtan!
Vad skönt att ni är piggare!
stor kram till dig!
Kristina

Lilla Majken sa...

Det blev ju kanonfina bilder och som vanligt har du en härlig ton i bilderna. Skönt att ni är bättringsvägen igen, här är förkylningarna på g istället.

Varma kramar från en kylig morgon. Kram Kram. Therese

Blan betong och gammeldags pioner sa...

hej fina! Underbara bilder! snacka om att kunna förmedla den exakta känslan...stor kram från maja

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Du är bra på att förmelda känslor i dina bilder oavsett om det gäller brudpar, får eller stor- kalas!!! Ha en fortsatt bra vecka! Anna

LOPPISLIV sa...

Ohhh vilka fina foton, en helt underbar känsla du lyckats förmedla fram. Och bilden i förra inlägget med fåren är rent magisk!! Ha en fin helg!
Kramen Paula

Titta in hos Thess sa...

Vilka härliga bilder du tagit!!!
Såå härlig känsla med dom rosa ballongerna.
Hoppas eran helg blir riktigt mysig.

Kram Thess

Katta sa...

Vilka underbara stämningsfulla bilder! Jag har haft äran att få föreviga ett par bröllop med både överasknings och vanligt och det är så roligt att få vara med på den biten. Kram Katta

Tina sa...

Vilket roligt uppdrag och fina bilder!
Även bilden i förra inlägget är underbar!

Söndagskram