onsdag 29 augusti 2012

ändra om, byta plats



photography by kråke

Hej fina! Hoppas er vecka startat bra:)) Här har det varit barnkalas i helgen
och därefter storstädning;)) Vi fortsätter att ändra om, byta plats och fixa till:) Min loppade
snurrpall fick flytta in till badrummet och ger en härlig kontrast till allt det vita:)) En stor kram till
söta Thess med bloggen Titta in hos Thess som tipsade om receptet till cakepopsen, de hade en rykande åtgång på kalaset:))) Tack oxå söta ni för snälla kommentarer om bilderna...jag blir så glad att tårna kryllar sig;))
Nu bär det av till den stora staden några dagar så jag önskar er en fortsatt härlig vecka och en underbar helg:))
 
Stoooooora kramen...
 
kråke
 
 
 

20 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon på dig fina du ! :)

Så fina bilder. Toppen fint med kontrasten som pallen ger.
Det gillar jag med :)
Vitt och sen några mörka kontraster ;)

Önskar dig härliga dagar i storstaden.
Själv ska jag ner till Jönköping. först förbi en bilfirma och sedan till det stora varuhuset :)

Kanske blir det Lisseberg till helgen eller snickra hemma ;)

Ha det gott fina Du ! Många kramar från mig!!!

Lilla Majken sa...

Ojojoj, så snyggt i ditt badrum, så snyggt när det bryter. Cakepopsen måste jag spana in, här vankas det snart barnkalas också, lika bra att börja planera i tid.

Ha en härlig tur. Kram kram finaste!!! Therese

Mina drömmars hus sa...

Underbart!! Jag gillar verkligen blandning av ljust och mörkt!
Ha det gott
Kram
AC

Designe sa...

Så mysigt! Tänk en sån pall har jag med! Jag känner mig väldigt sugen på att bada nu...varmt alltså..inte utomhus..å är toksugen på att åka utomlands å få värme, sol och bad! :)
Ha det bra i stora staden!
kram

Fint o Fult sa...

Håller med, pallen blev jättefin mot allt vitt i badrummet!
Sambon har en sån där snurrpall ute i snickeriet som jag sneglat länge på, undras om han skulle märka om jag smög in den i huset...dom är ju verkligen fina, de där pallarna.
Ha härliga dagar i stora staden!
Kram Monica

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Galet fin pall! Vill ha vill ha!! Kanske jag ramlar över en någon dag! Och kul med lite omflyttning! När jag bodde hemma så tyckte min mamma att jag skulle sätta hjul på möblerna! Haha!
Kram!!

Vida sa...

jepp det blir sån harmoni i rummet när man blandar in lite gamla trädetaljer;)) såfint såfint;)

kan vara skönt att ta ett bad med prasslande skum i öronen efter att ha kånkat runt möbler;)

ha det gott i storstan..
Vidasaknarkråkungarkram

Vardag och flärd sa...

Så snyggt det blev med pallen i badrummet, blir lite tyngd i rummet och ombonat!
Kram Eva

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åh, vilken fin blogg! Nu blev jag också sugen att göra cakepops! Vacker gammal snurrstol!

Kram
Petronella

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej !

Det är roligt att en liten förflyttning av en detalj kan göra så mkt..underbar pall och den gjorde sig verkligen bra där i badrummet !!!

Kraaaam

Johanna sa...

Åh! En sådan snurrpall vill jag också ha:)

Ha en toppendag,

Kram Johanna

Kicki sa...

Vad fint det blev med pallen,ger en rustik känsla! Kram Kicki

Ester sa...

Ha det riktigt trevligt i den stora staden :)

Kram gumman! Ester

Blan betong och gammeldags pioner sa...

hej fina Kråke! Härligt badrum..själv har vi ett litet litet med Lila plastmatta hahahahha nästa stoooora projekt!!!! Ha det så gutt i storstan stor kram från Maja

Titta in hos Thess sa...

Vad glad jag blir för dina fina ord,och vad kul att dom var uppskattade :)
Ditt badrum är ju helt underbart vackert.....helt i min stil :)
Stor kram till dig

Titta in hos Thess sa...

Vad glad jag blir för dina fina ord,och vad kul att dom var uppskattade :)
Ditt badrum är ju helt underbart vackert.....helt i min stil :)
Stor kram till dig

Ardisia sa...

Hej finaste goaste Kråke!

Har idag beundrat ert hem tillsammans med min väninna som inte tittat in hos dig förut. Hihi tjuvkikarna ;)

Haha storstädning efter barnkalas. Låter tufft och välbehövligt, kanske ;)
Alltid skönt att få reda i oredan.
Ha en fortsatt bra vecka du med,
kramisar
Mia

Marie sa...

Jösses vilka fantastiskt vackra bilder och vilken underbart fin pall!

Trevlig Helg!
Kram Marie

Katta sa...

Vilket snyggt badkar ni har! Pallen är med underbar önskar mej just en sån snurris. Hoppas du har bra dar i stan :) Kramar Katta

an angel at my table sa...

Mycket läckert badrum!! Älskar inbygda badkar!!!

Allt gott!

Mari