tisdag 24 april 2012

Utflykt

Bilder fotograferade av Kråke och visas med Gúas godkännande:)

Hej goingar! Helgen har varit fylld med roliga utflykter och höjdpunkten var när Vida och jag åkte till Skåne och besökte goa Gúa i hennes Mor Agustas Garage som fyllde 1 år:)) Denna butik är fylld av skatter och det var fantastiskt att bara gå omkring och njuta och samla inspiration:) Det blev ett känslofyllt möte när vi träffade denna underbara kvinna som vi följt på hennes resa för att förverkliga sin dröm. Hon har en otrolig kreativitet och känsla och har ni inte varit i hennes butik rekommenderar vi den varmt:)) Det var oxå så roligt att få träffa flera bloggare vid brocanten som trots regn bjöd på vackra saker och glatt humör:)) Nästa gång vi ska på utflykt är jag nog inte betrodd att vara kartläsare, då vi på något underligt sätt nästan hamnade i Sjöbo två gånger..hihi;))) Här är lite snabbt tagna bilder i blandad ordning(det var så mycket folk). Vackra Gúa förevigad i hatt:)))

Tack tjejer för en underbart härlig dag:)))

     Kram i massor....

Kråke & Vida

18 kommentarer:

Emelie sa...

Vilka bilder! Är så att man vill krypa in i dem....allihop! Och bara stanna kvar, kanske som en liten mus ;)
Måste ha varit en underbar trip! Och du till ditt (och kanske andras) försvar vill jag bara säga att alla inte är född med en inre gps ;)
*fniss*

Tack för härliga inspirationsbilder fina ni!

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej

så härliga bilder och så kul med att träffas ;)
Var ni många ? ;)så fina och inbjudande bilder.
Kul !

Ha en fin tisdag och vecka !!

Kramar Sirpa

Designe sa...

Men ååååhhhhh vilken underbar butik! Så mycket fint! Måste varit en härlig dag! :)Nu ska jag kika på bilderna igen och njuta!
Kram

Lilla Majken sa...

Vilket superläckert collage du har gjort. Jag hoppas verkligen jag kommer dit i sommar. Det ser ut som man behöver en välfylld plånbok, jag antar att det är mycket man vill ha med sig hem.

Kram Kram. Therese

Lilla Blanka sa...

Hej du fina Kråke,

Vad härligt det var att få träffa dig och Vida i helgen..!

Ditt vackra bildcollage är ljuvligt, och Goa är så fin i hatten <3

Största kramen och hälsa Vida med en lika stor kram...
Mia

LOPPISLIV sa...

Vilken underbar bildcollage du gjort, den visar precis känslan som fanns på Brocante marknaden :-)) och raraste Goa så vacker i sin hatt!! Jag tror jag stod bakom er i kön i Goas affär, fick ett meddelande från Vida på min blogg om det :-)) Jag köpte en vit emaljkanna och vi språkades vid lite när vi stod och väntade, jag tyckte ni hade så fina converse på er, mönstrade och ljusrosa. Visst var det ni??

Kraaaam Paula

Mina drömmars hus sa...

Vilket underbart collage. Jag ser massor av fint på bilderna.
Förstår att det var toppen!!!
Ha en riktigt fin dag
Kram
AC

Lantliv i Norregård sa...

Jag var hos Gúa när hon öppnade!!
Denna vackra otroligt duktiga kvinna:) Så otroligt inspirerande...

Tack för finaste collaget, jag hade så gärna velat vara där....

Kram

jona sa...

Tack hjärtat för dina varma ord!...och detta vackra collage och!

Får jag låna det?

Puss och kärlek till er båda, alltid!
//Goa

vitadrömmarobusigabarn sa...

Ser underbart mysigt ut!
Vad mycke fint
Ha en jättebra dag
Kramar Tina!!!!

Ester sa...

Underbart collage vännen och som vanligt fantastiska bilder :))

Jag undrar också om jag får använda dessa underbara bilder och naturligtvis hänvisa till din underbara blogg?

Kram Ester

Fint o Fult sa...

Oj, vilken härlig utflykt ni varit på !!! Nu blir jag riktigt avis :)
Är det rosa blommiga täcken jag skymtar på en av dina fina bilder, ser ju helt underbara ut...
Fick ni med er några fina fynd hem :)
Kram Monica

Rummet för välbefinnande sa...

Tänk, jag är så glad att ni kom fram och presenterade er, och så tacksam för dessa möten som berikar livet så oerhört mycket. Att sitta i bilen och åka dessa många mil för att sedan få uppleva en så fantastiskt helg. Det är då som det är så lätt att bli - precis så här - översvallande glad.

Vilket fint collage du gjort! Det riktigt strålar om Goa :)

Kan du vara snäll och hälsa Vida så gott också!

En stor, varm kram till er båda från Mia

Vida sa...

det är nog lite närmre till himlen från Harlösa;)
fina Kråke så roligt vi hade det på resan till underbara Gúas livsstilbutik som var över all förväntan..denna kvinna är en sann konstnär och inspiratör;)
vi måste snart åka dit igen och kanske få några fler minuter att prata med henne;) och ska vi inte till Sjöbo vill jag inte dit två gånger;))

VidaskickarkramtillGúa

Bellevue Gård sa...

Vilket fint kollage!! Var också en sväng i Guas fina butik i helgen och vilka skatter där fanns!!

Ha det fint

Kram

Linda

Tilda Winge unik lantlig Inredning sa...

Oj, vilket inspirerande kollage! Men vad typiskt att vi missade detta, vi som var i Malmö och levererade möbler i helgen! Men vi gjorde en rundtur på Malmös många loppisar vilket var mycket spännande!
Ha en toppenvecka!
Johanna

weisser traum sa...

morgen du liebe
oh da würde ich gerne shoppen...
herzlichst daniela

lottens vita och gröna sa...

hej finaste kråke, är ofta här men tassar mest, är usel på att skriva men idag såååååååååååå vill jag bara krama dig och ropa högt du har en såååååååån skön stil både som människa och din blogg <3
varmvarmkram lotten