torsdag 29 mars 2012

minispa



Hej Goa! Arbetsveckan började med vab och så kommer den oxå att avslutas. Förkylning och astma ställer till det för små lungor. Trötta mammor kan ibland behöva lite skönhetsvård så jag tänker lyxa till det med fotbad och måla med nyinköpt nagellack och känna mig vårfin;)) Jag vet att de har utlovat snö till helgen men jag tänker iallafall strutta omkring med mina bebislena fötter och nymålade naglar...så det så!;)))

Bamsekramar till er och ha en skön helg:))

kråke

18 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon på dig fina du ! :)

Du är ju bara bäst att få till det så ljuvliga bilder.
Härligt med spa... längtar tills vi också har en badkar.
Hur ser badrummet ut annars. Ser att det skymtar pärlspont på väggarna...

Hoppas attsnön inte kommer och krya på er !
Njut av dina fina fötter :)

Kram.kram

Mina drömmars hus sa...

Å vad underbart mysigt. Bilderna är bara wow!!!!
Det gäller att passa på att njuta lite extra ibland.
Ha en fin dag
Kram
AC

Millygarden sa...

Tack för namnet på blomman. Tycker den är så fin!

Hua ni har också sjukstuga, vi med så trist!

kram Marina

Emelie sa...

Älskar dina fina foton och det är väl klart att du ska strutta runt i dina bebislena fötter, fel vore det annars - snö eller inte... ;)

kramelikram

Vardag och flärd sa...

Det är så svårt när barnen är sjuka, önskar man kunde ta deras sjuka istället!
Bra att du ser om dig och dina fötter, det piggar upp. Din bilder är ljuvliga!
Kram Eva

Familjen Zaar sa...

Ha det gör du rätt i ! ;) Skäm bort dig nu en stund & njut ! Hoppas att du piggnar på dig snarast. Ha en härlig dag med ditt fotbad ;)
Kram Anki

gamla skolan sa...

Så ljuvliga bilder !
Krya på er !
Kramar // Susanne ♥

Fint o Fult sa...

Vilka underbara bilder du tar!
Jag gjorde faktiskt precis samma sak i förrgår, även om det utlovas snöväder till helgen så känner jag att de måste snart vara dags att få hoppa i ett par sommarskor...eller...
Hoppas ni blir pigga från förkylning!

kram Monica

psst. är det en vävsked på bilden, isåfall supersmart o snyggt!

Astri Moseidjord - Lensmannsgården sa...

mmmm, så skjønt ut :)
Fin helg til deg også!

-Astri på Lensmannsgården-

Kristina sa...

Hejsan!
Så lyxigt!Hoppas snart att ni är friska!Min pojke som är 4.5 år har haft förkylningsastma men det är bättre nu är när han var liten. Usch vilka jobbiga perioder det har varit.
Det var många fina inlägg jag missat här. Du är en mästare på att ta fina bilder! Visst är det härligt att det börjar bli varmt och skönt. Och underbart att hänga ut tvätten.
Önskar dig en fin helg vännen!
Stor Kram!
Kristina

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej fina du!
Åh vad mysigt med lite spa fotbad som är så mysigt
Vilka fina bilder
Hoppas det är sista snön som kommer
Ha en jättemysig kväll
Varmaste kramar Tina

Blan betong och gammeldags pioner sa...

hej! det låter som en underbar idé, det är du väl värd!!!!!!!!!!!! Ha själv haft en liten snuvig och febrig Wilhelm, men det börjar ge med sig.....vete racken inte om jag ha ett fotbad i gömmorna.....hrm det blir nog lite lyx för mig med i helgen! Ha en skön helg stora kramen från Maja

Vida sa...

ser så himla avkopplande och vilsamt ut så jag tror oxå att jag är värd detta;))

vackra bilder i färger som jag är så svag för;)

Vidafåraherdekram

Lilla Majken sa...

Det ser fantastiskt skönt ut, jag hade inte haft något emot att kasta mig i badet. Stackars små, vad jobbigt med astma. Jag har också en liten skrutta hemma som är förkyld, jag som trodde att vi hade blivit av med förkylningarna nu.

Kramisar Therese

Tina sa...

Det låter skönt, ser skönt ut också!

Ha en fin helg!

Titta in hos Thess sa...

Vilka underbara bilder!!!
Precis vad man behöver en dag som denna när snön åter viner runt knutarna.
Men jag säger precis som du,jag tänker strunta i det och ha det mysigt och försöka göra vårigt här hemma.
Hoppas du får en störtskön lördag

Kram Thess

The Rosegarden in Malevik sa...

Ååååå vad mysigt med lite SPA :) det behöver man ibland.....å KRYA PÅ :)
å missa nu inte....

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter.....
90 fina bloggar med.....
VÄLKOMMEN :)
Håkan

H A N N A S - F O R M sa...

Å, så DINA bilder...där vill jag oxå vara på spa!!!!!! Önskar dig en riktigt glad påsk allra sötaste Kråke!

STOR KRAM
Hanna