onsdag 8 februari 2012

Onsdag



Hej fina! Tittar in för att önska er mittiveckandagskramar och visar vad det blev av med den lilla löparen som jag köpte med den röda pinnstolen på loppis i jul. Den blev perfekt till dörrarna i det lilla skåpet i köket så nu kan jag ha oordning utan att någon vet;) Vill oxå passa på att ge Maja som har den mysiga bloggen bland betong och gammeldags pioner en stor kram och tacka för den fina awarden jag fick för ett tag sedan:)) Denna gången skickar jag vidare awarden till alla er goa bloggisar och tackar för härlig inspiration:))

Kram på er!

kråke

18 kommentarer:

JENNYS MATBLOGG sa...

Vilket fint skåp! :)

Emelie sa...

Ser att jag missat ett inlägg nu när jag kikar in...Vilken underbart vacker röd blomma. Älskar dessa ljuva former!
Härligt när gammalt åter kommer till användning fast i ny tappning. :)

Kram kram du fina mitt i veckan ;)

Vardag och flärd sa...

Recycling! Jättefint!
Kram Eva

Lantliv i Norregård sa...

Superduper fint vännen:)

Ha en bra dag!!
Varm kram från Norregård

Fint o Fult sa...

Vilken fin idè! Löparen blev jättefin till skåpet :)
Kram på dig och ha en härlig onsdag! Monica

Lilla Majken sa...

Det blev kanonfint på det fina skåpet. Finurligt och vackert. Här är det tyvärr inte bara i skåpen det är oordning. Suck.

En stor kram till dig.Therese

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Det blev verkligen jättefint! Anna

Vintage House sa...

Blev ju helt perfekt:)
kanonidé...
tusen tack för dina ord vännen det värmer gott.....
kram
sandra

Millygarden sa...

Fint! Ha en bra mitt i veckan!

Kram Marina

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Vad fint det blev! Och smart! Kram!

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej!! Å vad glad jag blir tack snälla du...behövde jag efter en jobbig dag på jobbet stoooora kramen från Maja

Vida sa...

så läckert skåpet blev och vilken rolig idé;)) man ska inte ha ordning och reda överallt;)

Vidapålängdskidorkram

annashusidingtuna sa...

Hej!
Det där blev ju hur bra som helst!!!!
Kram Anna

Noamaja sa...

Så fint! Gillar kreativiteten här!

Önskar en fin helg!
Kram,
A

gamla skolan sa...

Så fint det blev !!!
Önskar dig en riktigt fin helg !
Kramar // Susanne ♥

Bonjade sa...

Love your blog so much!
I will follow your from now on.

Fine weekend

Kristina sa...

Åh så fint det blev! Vad kreativ du är.Jättefint mönster! Skönt att som du säger slippa se oordningen som ibland kan vara.
Önskar dig en fin vecka!
Kram Kristina

Kristina sa...

Åh så fint det blev! Vad kreativ du är.Jättefint mönster! Skönt att som du säger slippa se oordningen som ibland kan vara.
Önskar dig en fin vecka!
Kram Kristina