söndag 8 januari 2012

Ny kraft



Hej fina:) Hoppas ni njuter av helgen och har det bra. Kvällarna blir ljusare och motivationen för nya projekt ökar....därav har jag skaffat mig en ny kärlek:) Den är 193 cm lång, 74 cm bred och är från slutet av 1800-talet..början 1900-talet och ger ifrån sig ett tickande ljud;)) Tyvärr var originalfärgen övermålad så jag har skrapat och skrapat men det blev till slut att måla en omgång med en ljust grå färg och ett stänk av blått...visar senare:)) Sen har jag lite andra skojiga och spännande projekt som jag kommer att uppdatera er på så småningom:))
Något som oxå ger mig stor glädje och kraft är dessa underbara rosor som min man gav mig häromdagen och som nu pryder bordet i sovrummet:)))

Kram goingar och fortsatt härlig söndag:)

kråke

20 kommentarer:

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Underbara rosor!
... ser framemot att se din nya 'kärlek' ;)

Kram från Australien♥

gamla skolan sa...

Så ljuvliga rosor !!! Spännande att se din nya kärlek !
Önskar dig en riktigt fin Söndag !
Kramar // Susanne ♥

Millygarden sa...

Spännande....nu ser jag framimot att få se den nya kärleken!

Vackra rososr:-)

Kram Marina

Lantliv i Norregård sa...

Hej Vännen:)

Ljuvliga bilder du bjuder oss på, som vanligt:)

Kram M

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Vad spännande att få se ditt projekt..alltid lika kul att gå in på din blogg. Tusen tack för tipset om paint.....stora kramen Maja

Tina sa...

Nu blir jag också lite nyfiken...

Kramkram

Bellevuegård sa...

Underbara rosor!! Får nästan lite vårkänslor...

Kram Linda

Vintage House sa...

Den ser jag fram emot att se.....
härliga blommor...

ha en mysig söndag
kram
sandra

vitadrömmarobusigabarn sa...

Underbart fina bilder nu har jag längtan till våren
Nu går vi mot ljusare tider så skönt!
Ha en jättefin söndag kram kram

Lilla Majken sa...

Underbara rosor. Ska bli roligt att se din kärlek, du är så duktig. Jag har för mig att jag skymtade något högt och tickande i det fina reportaget. Ska bli kul att se vad du har haft för dig.

Ha en fin fin kväll. Kramar till dig. Therese

H A N N A S - F O R M sa...

Finaste Kråke, din ord värmer och gör mig gott...du är en vänlig själ...och har ett sinne för det som är vackert...så UNDERBARA rosor...njuter!

Varmaste kramar
Hanna

Vardag och flärd sa...

Så vackra rosor du fått!
Ja, nu börjar dt komma lite nya idéer igen när julen är slut!
Kram Eva

Vida sa...

ljuvliga rosor från snäll;)

men..ett tickande ljud sa du och 193 cm..hmm det är väl inte den tickande krokodilen i Peter Pan;))

tusenkramar
Vidasistagodisbiten

Vardagskärlek sa...

Vilka underbara rosor och skall bli kul att se hur ditt projekt ser ut;)

Ha det gott!

Kram Johanna

Marie sa...

Ska bli kul att få se din nya kärlek!!

Underbara bilder, ljuvliga rosor!

Kramar Marie

Ardisia sa...

Hej gums.
Så spännande med nya projekt och ny energi!
Jag saknar energi däremot, vill börja riva uppe på vinden men samtidigt känns det som ett väldigt stort steg, kommer att ta tid. så jag samlar på mig krafter och förhoppningsvis kommer vi igång snart =)
Ha en fantastisk vecka, take the time to smell the roses...
;) Kram
Mia

Kristina sa...

Hej!
Kan tro att din nya kärlek är en riktig skönhet! Ska bli spännande att se! Ja, nu spritter det i hela kroppen av motivation och ideer, vet knappt var man ska börja! Har jobbat som en tok och är trött, men snart så kommer snart insprationen och lusten att förnya.
Ha det så himla fint!
Kram Kristina

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej!Jag vill ge dig en Award för din blogg är så inspirerande...kramen Maja

Rapport till Vänfors sa...

Väntar på ditt projekt, spännande.
Rosor är ett säkert kort...
Kram Annika

vitadrömmarobusigabarn sa...

Tittar in och önskar dig en fin kväll så fina dina rosor
Kramis