onsdag 7 december 2011

Onsdag & Vinnare






Redan mitt i veckan och dagarna flyger förbi och närmar sig tredje advent:) Ovan är årets adventsljusstake med skogens fynd och loppisfyndade ursöta små hemstickade vantar:))
Jag vill tacka alla 78 som var med i utlottningen....jätteroligt att så många ville vara med:)) Den som blir innehavare av en sandfärgad och röd kudde, gästhandduk, ljus och julkort är.... Marie med bloggen Handgjorda drömmar....Grattis!!! Mejla mig dina uppgifter så kommer paket med posten:)))

Mittiveckandagskramar till er och en fortsatt härlig vecka....

kråke

17 kommentarer:

Mamma sa...

Vilken underbar adventstake, jag har inte fått upp vår än då jag legat sjuk men snart så ska jag orka upp på vinden och hämta vår!!!

Tina sa...

Tack för en trevlig utlottning!
Det enkla som finns i skogen är det vackraste...

kramkram

Vida sa...

grattis Marie till vinsten..
så vacker ljusstake..och så fint att dekorera med kottar;))fån skogen;)

hadetgottkram
Vida

Lantliv i Norregård sa...

Attans:)) Grattis till din vinnare!!
Superfin ljusstake!!!

Kram M

Vardag och flärd sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren!
Din adventsstake är jättefin, har nog en idé om en sådan nästa år, tror jag har en symaskinslåda ute i nån bod.
Ha det fint!
Kram Eva

Lilla Majken sa...

Vantarna var nog det sötaste jag sett och helt ljuvlig adventsljusstake. Tiden går allt för fort nu, känner att jag är dålig på att stanna upp och njuta av tiden.

Ha en fin dag!

Ett stort grattis till den lyckliga vinnaren!!!

Kram Therese

Vintage House sa...

Kanonfin ljusstake:)
vantarna var bara så gulliga...
kram
sandra

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Vad fint du piffat :)
...adventsljusstaken är så söt - och härliga små vantar!!

Kram från Australien♥

Emelie sa...

Ursnygg adventslåda :) Jag har också en sådan men min sitter i symaskinsbordet och är tråkig... ;)

kramelikram fina

Handgjorda drömmar sa...

Åhh, vad roligt!!!!! Tack så jättemycket - du anar inte vad glad jag blev :) Så många fina presenter på en gång.... mums!

Vilken härlig ljusstake du har! Uppfinningsrikt!
Stor kram från en lycklig vinnare

Hem Ljufva Hem sa...

Din adventsljusstake är den vackraste och vilken jätterolig idé att använda en symaskinslåda för jag antar att det är det...underbart!!!
Kram

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Vilken snygg ljusstake.. alltid lika roligt att gå in på din blogg.. dina bilder är underbara ha en bra kväll mvh Maja

gamla skolan sa...

Vilken fin adventsstake !!
Gratis till vinnaren !
Kramar // Susanne ♥

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Oj, vilken gärlig ljusstake, är det en låda ell nåt i den stilen?
Grattis till vinnaren !

KLem Anna

Ardisia sa...

Grattis till vinnaren!
gillar dina bilder.. Du är jätteduktig med kameran!
Kram

Designe sa...

Vilken charmig och annorlunda ljusstake! Så fint!

..och grattis till den lyckliga vinnaren!
Kram :)

Tiger sa...

Jättefin adventsljusstake! Stort grattis till vinnaren i tävlingen!

Adventshälsningar
Elisabet