fredag 16 december 2011

Juligt


Fredag igen, 4:e advent på söndag och julafton nästa vecka!! I helgen blir det storstädning och de sista julsakerna ska packas upp:)) Min önskan är att till mitten av nästa vecka ska allt vara städat och skinande rent, julklapparna ska vara inhandlade och insvepta i vackra presentpapper och jag kan bara sitta och ta det lugnt och smutta på lite glögg framför kakelugnen........vi får se hur det blir;))))))

Kram goingar och en mysig helg och 4:e advent önskar jag er:)

kråke

16 kommentarer:

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Ha en underbar helg, Kråke :)

Kram från Australien♥

gamla skolan sa...

Fina bilder ! Önskar dig en mysig helg !
Kramar // Susanne ♥

Vintage House sa...

Underbara bilder och det porslinet är helt gudomligt....
ha en mysig fredag och helg
kram
sandra

Designe sa...

Ååååååh så vackert! Underbara detaljer! Så fint fat och visst är bordet rött? Dina bilder är underbara som alltid! Kram :)

Vardag och flärd sa...

Det blir säkert så att du är klar och bara kan njuta redan några dagar innan julafton!!
Ha en fin helg!
Kram Eva

Vida sa...

det är bara att bestämma sig;) det som inte är klart till onsdagen får vara:))njut du framför brasan så glöm inte att julen är till för divaliteter;))

bordet är bara sååå fint;)

Vidaklarmedallt...(skojarbara)hihi

Lantliv i Norregård sa...

Det skulle jag med önska...men så kommer det inte att bli:))

Ha en fin Helg Vännen!
Kram Malin

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Vad härligt det låter....julen är ju verkligen en alldeles underbar tid. Själv "ligger jag efter" i planeringen.....jobbar kväll i dag men till helgen...blir det pynt och förhoppningsvis ett litet inlägg på min blogg. Kramisar Maja

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Det samma önskar hag dig.
Och hoppas också på att hinna med att bli så hoppas klar;)
Mek vi får väl se. Men jag ska försöka att låta bli att stressa...;)

Ha en fin kväll vännen !

Kramar Sirpa

Handgjorda drömmar sa...

Tänk om det kunde vara så... hoppas du får en riktigt härlig helg!
Fick paketet med posten idag :) :)
Tack så jättemycket för de fina sakerna!!
Stor kram Marie

Ardisia sa...

Hej gumman
Hoppas det blir som planerad hihi :) Jag är också en hopplös tidsoptimist, just nu sitter jag och bloggar fast egentligen borde jag koka knäck, baka och städa inför kalaset/julfest imorgon haha!

Ljuslyktorna. Ja vet vart de är köpta. Märket är någonting som heter CA. Googlade men hitta inte nån nätbutik som säljer såna. Men vill du ha såna så kan jag köpa & skicka till dig? Kan kolla upp vad de kostar..
Massa kramar
Mia

The Rosegarden in Malevik sa...

Underbara detaljbilder......
å missa nu inte.,.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

De e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Lilla Majken sa...

Ja, tänk det vore väl underbart om det fick vara så någon gång. Haha, du visste vilka jag hade besöka av. Ja, de har varit här också.

Kram vännen. Therese

Anonym sa...

Ooooo kan du inte visa det röda halvmånebordet lite närmare;)
Det ser så fint ut. Tror det är ett liknande jag har letat länge efter;)

Ha en riktig bra julhelg.
Kajsa-Stina

Ett vingslag sa...

Åh..vilka fina bilder!!
Julafton närmar sig med stormsteg
hoppas du hinner i tid för att kunna njuta de sista dagarna!!
Önskar dig en mysig fjärde advent!
Kram/Lotta

LOPPISLIV sa...

Så där tänker jag också, men så slutar det ändå med att jag stressar runt som en tok och fixar det sista på lilla julafton :-))

Så fina bilder du visar. Ha nu en toppenfin julvecka, Kraaaam Paula