måndag 21 november 2011

Utlottning









Hej alla goingar! Ja..så var det ny vecka och nya tag:)) Helgen har gått fort och julförberedelserna är i full gång. Tänkte vara ute i god tid i år och jag får så mycket inspiration av alla er bloggisar där ute så det är så roligt. Julen här hemma blir i år självklart vit men med mer inslag av natur och linnefärgat och lite stänk av rött. Nu har jag varit igång och bloggat i ca 1 år så det var dags för en utlottning och då tänkte jag en utlottning i julens tecken. Jag lottar ut en kudde i sandfärgat och rött, en vit gästhandduk med broderier, fyra julröda ljus samt tjugo gamla julkort från en nedlagd lanthandel.

Det du behöver göra är att skriva en liten kommentar här på bloggen. Vill du öka dina chanser med två lotter, länka gärna med den översta bilden. Man behöver ingen egen blogg för att vara med att tävla men skriv namn och mejladress så att jag kan kontakta dig:))Utlottningen pågår t.o.m. den 4 dec:))

Kram på er och härlig start på veckan....

kråke

80 kommentarer:

Handgjorda drömmar sa...

Härliga vinster!!!
Är jättegärna med i din fina utlottningen och länkar med bilden på min blogg.
Ha en bra dag!
Kram Marie

Vintage House sa...

Hej
Kanonfint:)
JAg är med på två lotter..
Härliga bilder
har tänkt att göra sådan kuddar.
kram
sandra

sofia sa...

vilken härlig vinst!!
en lott för mig :)
sofia@meandmyhome.se

Tina sa...

Halloj, klart jag vill vara med här i din fina utlottning!
Tar alla lotter jag kan...

Kram

Designe sa...

Hej! Såå himla snygga foton med fina saker och att man dessutom kan vinna några av dom, härligt!:) Jag lägger bild med länk hos mig och hoppas på tur! Ha en fin vecka! Kram :)

gamla skolan sa...

Klart jag vill vara med och tävla !! Grattis till 1 år !
Kramar // Susanne ♥

Vita verandan sa...

Hej!
Tack för besöket hos mig! Då hittade jag till din mysiga blogg. Vilken tävling med fina vinster, håller tummarna sååå hårt nu för jag önskar två lotter!

Kram Anna

Mamma sa...

Åh vilken mysig blogg och vilka underbara vinster, hoppas på turen och jag vill gärna ha två lotter tack då jag länkar på min blogg!!!
KRAM

Lantliv i Norregård sa...

Jag vill vara med Vännen!
Så fina vinster:))

Länkar så klart!

Kram Malin

sandra sa...

V8ilka fina vinster! jag vill såklart vara med och tar två lotter tack. Jättefin och inspirerande blogg du har, är jätteglad att jag hittade hit tack vare utlottningen! Kram sandra.

Therese sa...

Jag är gärna med i din utlottning!
Har länkat på min blogg också tjalen.blogspot.com

Mvh // Therese
tjalens@gmail.com

Villa Solberga sa...

oj vad fina saker, dom skulle jag gärna vilja vinna :)

Villa Solberga sa...

Tillägg: jag är inte inne på min blogg så ofta (som synes på inläggen :) så skulle jag ha turen att vinna så får du gärna maila mig på jenny.svensson@bt.se :)

Tack på förhand

Vilmas Hus sa...

Vilken fin utlottning! Jag hoppas på tur och tar två lotter!

Kram Charlotte

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Härligt att ha hittat till din blogg... klart jag vill vara med och tävla. Ha precis börjat blogga själv det e så kuuuul. mvh Maja

Ardisia sa...

Hej =) Ett spännande år det har varit!
Jag är såklart med med två lotter!
Kram
Mia

A House With A View sa...

Åh vilken jättefin utlottning!! Jag vill jättegärna vara med i den!!! Länkar från mig och deltar med två lotter!!

Hoppas hoppas hoppas...

kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Vita huset 28 sa...

Hej vilken fin blogg du har, klart jag vill vara med o fira. Kniper 2 lotter så klart.

Ha en skön dag
Kram Camilla

Birgit sa...

Jag är jättegärna med i din utlottning och jag länkar oxå till min blogg.
Kram

Sofia sa...

Åhhh klart man vill vara med : ) En lott tack och vilken fin blogg du har kram Sofia

Kristina sa...

Hejsan! Halkade in här tack vare utlottningen. Vad fint du har det! Jag vill gärna vara med i utlottningen och tar två lotter.
Ser att du bor i Blekinge och gissar att du är från min hemstad!
Ha det så fint!

Nellie sa...

Vilken jättefin utlottning! Jag länkar till bloggen också. Och lägger till mig som medlem (fast jag har dig ju redan i min egen följarlista:)).

Här är gudagott att vara ! sa...

Vilken mysig blogg du har, och grattis till 1 år !
Själv har jag några månader kvar till min 1 årsdag ;)
Din utlottning vill jag gärna vara med i, och jag tar två lotter !
- Sen är det bara att hålla alla sina två tummar !
Ha det gott !
Anneli

Lottas Fotografi sa...

Vilka fina vinster! Javisst vill jag vara med! ;)
Kram Lotta
acjo69@yahoo.se

AnnapåGrönkulla sa...

Så fint! Jag vill självklart vara med :) Har länkat i högra spalten också. Ha det gott!

Spacegirl sa...

Jag är gärna med .-)
Jag tar TVÅ lotter, här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/4-december-utlottning.html

Spacegirl_@spray.se

Hilla på My Woodhome sa...

Å nu höll jag på att missa!!
Vilka fina vinster det ligger i utlottningen!
Klart jag vill ha 2 lotter!
kram Hilla

Mitt vita hem sa...

Klart jag är med!
Så fina vinster! :)
Länkar, så jag kniper 2 st lotter, tack. :)

Kram Åse

The Photocopy sa...

En sådan glad överraskning att halka in på en fin blogg och samtidigt hitta en ljuvlig utlottning. Vill väldigt gärna vara med!

Lili sa...

Jag är gärna med,och tar en lott.
Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Oj, oj, oj...den här må jag bli med på!!

Klem Anna

Viè a la campagne sa...

Jag är med! Superfint! Jag länkar tävlingen på min blogg. :)

Lina sa...

Åh så fint !
Är väldigt gärna med.

Trevlig helg !

johanssonlina84@hotmail.com

Lola sa...

Hej kära Kråke
Har länkat från min blogg till din fina tävling! Ha en härlig första advent helg!

Anonym sa...

jag sitter här och försöker rimma
det har väl gått någon timma
fönstren är nu helt täckta av imma
jag måste kanske mina hjärnceller trimma
så att jag det rätta rimmet kan finna

tipsar min blogg
http://flinkan69.bloggplatsen.se/
annica@flinkens.com

Lilla Majken sa...

Tar gärna chansen att vinna i den fina utlottningen. Jag länkar från min sida.

Hoppas, hoppas. Kram Therese

Anonym sa...

Jag vill väldigt gärna ha en chans att vinna i din utlottning.

Tack för en bra blogg!
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

jenn sa...

Klart att jag vill prova lyckan! Jag tar garna 2 lotter och har tipsat pa min blogg:
http://barbados.blogg.se/2011/november/4-december-utlottning.html

jenn2you@hotmail.com

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med och tävlar! =)

*håller tummarna*

KRAM

johanna sa...

Hej!
Vilken fin blogg jag hittade här :). Vill jätte gärna va med i din fina tävling tar två lotter och länkar från min blogg.
Ha en fin första advent!
Kram johanna

Ewa`s Galleri sa...

Vilken fin utlottning, jag vill vara med länkar hos mig, och tar 2 lotter, hittade just din fina blogg
återkommer
Har en liten utlottning hos mig ,en liten hustomte som söker nytt hem
om du har lust

lilla strandkulla sa...

Hej,,vilken fin blogg du har...fina bilder som inspirerar..är gärna med o tävlar med 2 lotter

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Jag är jättegärna med på en lott! Grattis till 1-års jubileum!!!! Kram kram!

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott.
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i din utlottning. Enlott tack. Hurra för din ettåring!/Susanne
skogsberg_s@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/november/kudde-mm-412.html

blogg@annakarlsson.se

Paula sa...

Jag vill gärna vara med och tävla :)
Jag har tipsat här http://tavlingstips.blogspot.com/2011/11/kudde-ljus-mm-avslutas-412.html

Emma - ensamstående mamma sa...

Jag är mer än gärna med och tävlat!

*Tipsat: http://lifeofhjorth.blogg.se/2011/november/kudde-mm-412.html#comment

Vill så gärna vinna något härligt paket just för mig nu i jul /julafton. Har bara köpt till min son och nu väntar jag på att vinna något via bloggar men har inte haft tur. Därför hoppas jag på att turen om vinst på denna kudde finns hos dig. Den hade passat perfekt i vardagsrummet =) *älskar gammal stil*

Anonym sa...

Jag är gärna med i din härliga tävling!
holgerssonasa@hotmail.com

Mvh Åsa

Karolin Holmström sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

Har länkat på min blogg, http://catsandhamsters.blogg.se/2011/november/tavling.html

Kram,
Karolin

karro.1992@hotmail.com

Isabelle ~ ena halvan av en modeblogg sa...

Är gärna med!

Mitt inlägg: http://tips.devote.se/blogs/14403503/lite-blandat.htm#WriteComment

bellusss@live.se

Maria sa...

Är med! Har bloggat: http://mariak.devote.se/blogs/14405388/kudde.htm#WriteComment

mail: tivolimaria@hotmail.com

Yasmine sa...

jag vill absolut vara med! :D

Elina sa...

Jag är med! Här har jag bloggat: http://marklar.blogg.se/tavling/2011/november/tavlar-om-julsaker.html#comment

min mejl: justscream_@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag tävlar gärna med 1 lott!

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Millygarden sa...

Ja gärna länkar och tar 2st lotter.

Kram Marina

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, för två lotter har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/11/olika-vinster-412.html
liselotte.202andersson@telia.com

ida sa...

ja är gärna med!
mvh ida

korny_@hotmail.com

June sa...

Hej! Härlig sida! Glad att jag hittade den! Jag är gärnamed och tävlar! :-)

Mvh
June

junepamark@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott!:)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Aquilejans sa...

Jag är gärna med i din utlottning och tar 2 lotter
mvh Malena

Gabriella sa...

Är gärna med på en lott♥
Gabriella Hemma på Dunderbo

Anna sa...

Jag är jättegärna med och tävlar! Har lagt upp en bildlänk i min blogg och håller nu tummarna för att turen ska hamna på mig :)

anna_ni86@hotmail.com

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej! Hittade precis hit.. Vilken mysig blogg :) Här kikar jag gärna in fler gånger å så vill jag ju såklart vara med i din fina utlottning :) Tar två lotter tack. Ha en fin kväll, Kram Tilda

Anette sa...

Hejsan
Vilken fin blogg och grattis till ett år:)
Bloggande ger så himla mycke både ideer och inspiration.
Är gärna med i din utlottning,tar 2 lotter.
Ha en fin kväll.
Kram Anette

min tekopp sa...

Vilka underbara vinster, klart att jag vill vara med och tävla. Är gärna med på en lott :-)

Kram

ahle sa...

Härlig utlottning i en härlig blogg. Jag är gärna med, en lott, tack.
ahlforsatsuomi24dotfi

Längtans Hem sa...

Grattis till 1-åringen! :)
Jag vill gärna vara med och tävla! Kniper 2 lotter, så klart!

Ha en fortsatt härlig 1:a december!
Kram Maria

Zink & vita ting sa...

JA!
Jag vill jättegärna vara med!
Länkar så klart för extra lott =)
Kram Mimmi♥

Tiger sa...

Jag är gärna med i din fina utlottning! Grattis till ett år förresten! Du finns sedan tidigare i min blogglista, men jag minns inte om jag har skickat någon hälsning... Bättre sent än aldrig! ;-)

Jag länkar med bild för dubbel vinstchans.

Adventshälsningar
Elisabet

evamar sa...

Jag nöjer mig med en lott men håller desto hårdare i tummarna!

Lilla Vrån sa...

Oj...nu är jag verkligen ute i sista minuten.
jag nöjer mig med en lott, men hoppas naturligtvis på stor tur:)
Vinner jag inte så har jag iallafall hittat igen en mycket trevlig blogg.
Kram/Carina

Systrarna vitt sa...

Kanonfina vinster, jag satsar på 2 lotter.
Kram Liselott

Anonym sa...

Hejsan & Godmorgon !

Grattis till ettårsjubileumet.
Fin blogg Du har!
Tack,Jag vill Jättegärna ta en lott.....hoppas hoppas på tur..
Önskar Dig en mysig & fin andra advent.
Kram Caroline
kallstorp112@telia.com

Jennysen sa...

Jag är gärna med och tävlar.

Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2011/12/?link=1322997545

Epost: jennysen81@gmail.com

Helena sa...

Vad fint du skriver och gillar verkligen din blogg, anda harifran England! Garna med pa din utlottning! God advent och jul till dig och din familj.

Anonym sa...

Jag är gärna med :)

emma.albinsson@hotmail.com

Anonym sa...

jag är jättegärna med och tävlar om så fina priser
dojjan74@hotmail.com

Anonym sa...

Jättefina vinster!Jag provar gärna lyckan,hälsningar Annika hosaby@live.se

an angel at my table sa...

Oj, vilket vakert bord! Jag blev nu inspirerad till fler panelväggar.

kram

Mari