tisdag 4 oktober 2011

Tisdag


Helgen har varit fantastisk och solen har spridit sina varma strålar och gjort allt vackert:)) Har spenderat två dagar i Stockholm och gått Sköna Hems inredningskurs med duktiga inredningsarkitekten Louise Sköld i spetsen och 14 superhärliga kvinnor från olika delar av Sverige:)) Har varit mycket lärorikt och Sköna Hems lokaler och kursmaterial är helt fantastiskt och inspirerande:)) Nu tillbaka till verkligheten och ny arbetsvecka:))

Kram alla fina och ha en fortsatt härlig start på veckan...

kråke

9 kommentarer:

Kärleken till inredning sa...

Vad roligt för dig med inredningskursen, den drömmer jag också om att gå en dag...

Underbara bilder som vanligt, gilladen den med kökssöffan extra skarpt!

Ha en superdag

Kram Linda

Anonym sa...

så himla roligt det låter att få gå en sådan kurs...inspirerande och brukar alltid vara massa nyttigt man snappar upp..

vackra höstbilder

Vidakram

Emelie sa...

Det låter ju hur kul som helst att få gå en sån kurs! Hur var det? Var det som du hade tänkt dig? Åh, berätta gärna mer om du känner för det! Vill veta ALLT: ;)

kram på dig!
Emelie

Gúa sa...

Hej underbara Kråke..;)
jag vill att du vet att...
jag är så ofta härinne och beundras och njuter.
Det är så vilsamt och bedårande vackert!
Och jag hoppas, trots alla kurser du går, att du fortsätter your way!..:))

Så väntar jag förstås med spänning på ditt och Vidas besök! (för det är väl så..;) Men tills dess vill jag be dig KRAMA denna underbara kvinna som tassar runt hos mig och lämnar de vackraste kommentarer som gör mina dagar..:=)
Och här kommer din KRAAAAAM..!

Puss & allt det goda till dig vännen, njut av höstens under...

Lilla Majken sa...

Det låter fantastiskt roligt att gå på inredningskurs. Fast det är ju inget du behöver. Allt du visar är så vackert, jag njuter återigen av dina bilder.

Kram Therese

Lantliv i Norregård sa...

Hej!
Man vad spännande:)
Underbara bilder som alltid hos Dig!

Kram Vännen
M

Vintage House sa...

hej

Vintage House sa...

Hej
Men så roligt med kursen kan tänka mig att den var givande..
härligt höstiga bilder..
kram
sandra

Designe sa...

Åh va kul att gå en sån kurs! Hoppas den var givande! Såå fina bilder! Så fin kökssoffa och korgstol man anar där! Härligt med finväder! Ha en fin vecka oxå! Kram :)