söndag 16 oktober 2011

Otroligt!


Hej underbaraste ni:) Veckorna går fort och jag har varit i den stora staden och arbetat ett par dagar och med värsta förkylningen och något tyngre resväska kom jag hem till ett fantastiskt väder:)) När jag slår upp bloggen och går in på Vintage & Morrhår för att kolla tävlingen...gissa vem som vunnit den fina boken..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGG!!!!:))))))))
Hihi....helt galet... fantastiskt...och jag är så glad att tårna kryllar sig;)) Tack snälla söta Nina och
Maria-Isabel:)) Lyckan är gjord och jag längtar till när jag sitter med mitt signerade ex av boken Vintage by Nina och njuter till fullo....:)) Nu ska det kureras med raggsockar, halstabletter och te med honung:))

Kram alla goingar och fortsatt härlig söndag...

kråke

13 kommentarer:

Mitt vita hem sa...

Grattis! Vad avis jag blir!:))
Verkar vara en underbar bok!

Krya på dig och ha en fin söndag!

Kram Åse

Anonym sa...

Grattis vännen .... va roligt att se fram mot en så fin vinst! Vilka vackra bilder du bjuder på! Hoppas du kryar på dej snart ... kramar från Bonkis

Vida sa...

krya dej vännen..en virrepinne är aldrig fel som sängfösare;))

vackra bilder..lilla blå pallen;))sockerfin..

grattis än en gång till dej..du är så värd denna sagovackra bok;))

Vidakram

Ardisia sa...

GRATTIS =) Jag är inte avis alls, nej.. Århundrades finaste bok & du får den signerad?? Fatta =)

Härliga bilder, som vanligt..
Hoppas det går bättre med förkylningen nu.
Kram Mia

Lantliv i Norregård sa...

Såg att du vann Vännen:)) Grattis, hoppas du mår bättre nu!!

Varm kram malinframförbrasanijärnsängen...

Vintage House sa...

Hej
Så underbart roligt:)
härliga bilder du bjuder på idag:)
Ha en härlig måndag
kram
sandra

Emelie sa...

Mmm, hoppas du mår bättre,
Så fint college du gjort, sån harmoni och lugn känner jag när jag ser det.
Njuter ett ögonblick innan jag smyger härifrån.

kramis Emelie

Emelie sa...

Jamen, Grattis! Vet du jag vann också en tävling. Har jag aldrig gjort förut. So happy!

Emelie

Tina sa...

**Grattis till dig**
Boken ser ju underbar ut!
Har också haft en dunderförkylning som plågat mig länge..krya på dig!

kram

Kärleken till inredning sa...

Grattis till vinsten! Jag väntar på att min beställda bok ska komma... Läängtar!!

Krya på dig

Kram Linda

Lilla Majken sa...

Grattis till en underbar bok! Jag får hoppas att tomten kommer hit med boken. Sen väntar jag på att du ska göra en bok med dina fantastiska bilder.

Kram på dig! Therese

Johanna - Tilda Winge - lantlig inredning sa...

Grattis till vinsten! Visst är det härligt att bli så överraskad och att gå och förväntansfullt vänta på att vinsten kommer hem i brevlådan!

Dina bilder är återigen en stämningssättare för mig, de ger inspiration och är vackra att se på.

Snart är jag färdig med skåpet jag köpte av dig, du ska få se hur vackert det blir!
Ha en vacker dag!

Johanna,
Tilda Winge Lantlig Inredning

Designe sa...

Såå snygga bilder på fina saker och detaljer! Grattis till boken! Va kul! Kram :)