fredag 28 oktober 2011

Osynlig







Nästan osynlig blev en utav mina nyloppade stolar när jag ställde den i det guldiga vassfältet. Är det något jag har svårt att låta bli på loppisar så är det just trästolar...det finns så många olika former och färger och många med den där oemotståndliga patinan:)) Sen innebär de ju alltid en viss handpåläggning och oftast väljer jag de som kräver min fulla uppmärksamhet:))) Vilka saker har ni svårt att motstå på loppisar??

Kram på er goingar och ha en riktigt härlig helg:))

kråke

10 kommentarer:

Lantliv i Norregård sa...

God Morgon!
Du har ett fantastiskt bildöga Vännen, så vackra bilder...

Jag har svårt att låta bli såssnipor, glasflaskor, ljusstakar....hmm...

Kram från malinsnartpåstavprommis

Emelie sa...

Din stol ser magisk ut bland all vass på bilden... :)

Jag kan tyckas en aning magnetisk på loppisar, brickor, karaffer, glas och assietter bara dras mot mig...;) hihi

En riktigt härlig helg till dig!
Å tusen tack för alla dina rara ord jag blir alldeles varm. :)
kram emelie

Vintage House sa...

Hej
så läckra bilder:)
ja det är så mycket jag har svårt att motstå men riktigt gammalt porslin...
ha en go helg
kram
sandra

Vida sa...

kanon bilder vännen...riktig höstkänsla i de där:)) fin stol..

toksamlar på allt gammalt..från lovikavantar till bläckhorn;))

Vidakram

Bellevuegård sa...

Så vackert!

Kram Linda

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Så otroligt fint :)

Kram från Australien♥

Lilla Majken sa...

Vackra bilder! Jag har svårt att motstå bord och små stolar till barn på auktioner och loppisar. Karaffer och glas är också roligt att fynda.

Kram Therese

Anonym sa...

Underbart vackert vännen ... så fint färgerna samsas. Jag är väldigt svag för gamla tallrikar och kaffekoppar med patina.
Kram kram Bonkis

Designe sa...

Åh så vackra bilder! Gillar dina detaljbilder helt i min stil! Jag älskar oxå stolar..skulle kunna köpa hur många udda som helst, de är som smycken!:) Hoppas helgen varit bra! Kram

rosenälvorna sa...

Hej, det här var ju inte ditt senaste inlägg, men blev så förtjust i bilden att jag måste berätta det :) Christina