fredag 12 augusti 2011

Hem





Jag har visat mitt favvisbord innan men efter att ha flyttat omkring det överallt i huset tror jag äntligen att det har hittat hem i sovrummet:)) Nu saknar jag bara en liten lampa som ska hänga över bordet så jag får lite ljus när mörkret börjar falla:)) Har fått lite ny inspiration efter att ha varit i inredningsbutiken Mellby 11 som ligger mellan Simrishamn och Kivik....helt ljuvlig inredning med en blandning av gammalt & nytt :))

Trevlig helg sötisar...nu fortsätter jag ändra om här hemma;)...

kramisar kråke

7 kommentarer:

Designe sa...

Du har såå himla fint och skrivbordet gör sig verkligen mot den vita brädväggen där! Snyggt! Jättefin ros nedan oxå! Själv njuter jag av mina Prairie Dawn fortfarande!:) Ha en fin helg! Kram

Linnea-maria sa...

Vilket otroligt sött litet bord. Ha en fin helg /Therese

Vida sa...

ljuvligt ljuvligt...ser ut som en lugn och skön hörna i sovrummet;))roligt att flytta runt på pinalerna;))

nöjdochgladkram
Vida

Lantliv i Norregård sa...

Underbara inspiration, superbilder!!

Kram Malin

emelie sa...

Åh vad roligt att hitta hit! =) Jaghar suttit länge länge och titta på alla fina bilder och college. Kände att jag fick lite inspiration nu...Härligt!

Önskar dig en skön vecka!
Emelie

rosenälvorna sa...

Så härligt när saker faller på plats, när de liksom själva hittar sin plats, när man bara råkar sätta ned något tillfälligt:) Nu förstår jag att skrivbordet har varit ute och gått lite innan det fann sig till rätta;) Hoppas du hittar en fin lampa, som kan lysa upp åt dig! Christina

Vardagskärlek sa...

Jag verkligen älskar ditt skrivbord!!

Ha en fin torsdagskväll,

Kram Johanna