lördag 28 maj 2011

Varför inte?







Jaa..varför inte?? Jag har länge letat efter ett par gamla fönster i modell mindre med den rätta spröjsen för att de så småningom skulle bli badrumsskåp. Men jag har inte haft lyckan att finna dessa än...så nu när jag ändå är inne i mitt "naturekovintagetänk" använde jag mig istället av min härliga gamla äppelfruktslåda... vi får se hur länge den får hänga kvar...;)) Kanske har jag turen att finna mina fönster imorgon då jag får unna mig en liten loppistur på mors dag;)) Tack för alla gulliga kommentarer och fin inspiration som ni ger:)

kram alla och en riktigt härlig helg önskas er och en extra stor kram till alla goa mammor på mors dag:))

kråke

12 kommentarer:

Sussi sa...

Läckert! Äppellådehylla! Passar ju perfekt i badrummet!
Kram
Sussi

Hem Ljufva Hem sa...

Håller med dig,dom där fruktlådorna är läckra och passar ju fint till ändamålet.Den mörka färgen är så snygg på lådorna...
Kram Kicki

Vida sa...

hej goa Kråke
du, det där blev jätteläckert..du kan faktiskt sluta leta fönster nu;))

kramtilldejlillmamma
Vida

Lisas torp sa...

Snyggt, snyggt! Hoppas att du hittar dina fönster!
Vilken fin blogg du har!
Tack för titten hos mej!
Lycka till med loppisjakten!
Lisa

Ardisia sa...

Hej Gumman!
Vet du, jag har fått en likadan ide :) Hade en låda som hylla i det gamla hemmet. Nu har sonen en margarinlåda som hylla i sitt rum. Fint tycker jag!

Jag har ett paket i posten att hämta :P Spännande värre :))))

Ha en riktigt mysig morsdag & trevlig start på den nya veckan.
Många varma kramar
Mia

Maleviks Rosenträdgård sa...

Superfint :)
Kul med nya ideer.....
å missa inte


S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

Vintage House sa...

Hej
En underbar idé läckert!
kram
sandra

Hildas hem - Sofia sa...

Detta var riktigt snyggt! Älskar gamla lådor och fönster.

Jag hittade hit från Ardisias nya hem, jättefin blogg med härliga bilder du har.

Jag önskar dig en fin kväll!
//Sofia

Tulipa sa...

Supersnyggt!!!

Härliga bilder också!

kram Mariette

Noamaja sa...

Äppellådornas användningsområden är oändliga! Jag har haft mina i 15 år...minst och de har agerat allt från bokhyllor till nu skohylla... Superfint har du gjort i din låda:) Vågar knappt säga det men jag har flera gamla fönster i källaren som väntar på att bli det som var tänkt...

Önskar dig en fin vecka!

Designe sa...

ÅH så charmigt och fint! Bryter av fint mot det vita! Jag skulle oxå gärna ha så! Så sött med grusnejlikan i vas! Älskar den blomman! Ha en fin vecka! Kram :)

Fröken Pyssel sa...

Åh så sött! Vilken fin blogg du har, gillar!