lördag 7 maj 2011

Lördagsmys, Internetproblem och vinnare....


Hej alla lördagsmysare:)) Hoppas ni har det bra i solskenet. Här har jag haft problem med internet så nu har jag fått låna annan dator för att kunna presentera vinnaren av den fina burken:)) And the winner is.....
...Ardisia med bloggen Ardisias nya hem ...Grattis till dig:)) Maila mig dina uppgifter så kommer den fina burken med en liten hemlis:)

Önskar er alla en härlig helg...nu iväg på loppis igen sen blir det myshelg med familjen:))

Megakramen

kråke

6 kommentarer:

Rose Cottage sa...

Vilken fin blogg du har, massor med underbara bilder att bli inspirerad av!
Visst är det roligt att göra loppisfynd!

MVH

Ulrika

Vida sa...

grattis till vinnaren;)) visst är det jobbigt när datorn inte funkar..

så vackra muggar eller koppar;)

kramhelahelgen
Vida

lottens vita och gröna sa...

ohhh vad fina inlägg du gör, blir varm i hela hjärtat, du berör med dina fina bilder och vackra stilleben!
må väl, varmkram lotten

Ardisia sa...

Åååh vad roligt att vinba just hos dig :)))) nu blev jag glad! Brukar aldrig vinna nånting och nu vann jag nånting riktigt fint också! Hihi! Jag mejlar dig.. Kram

Ardisia sa...

Hejj! Har försökt mejla dig krakesslott@hotmail.com, men det kommer fel- meddelande i retur :/ har du inboxen full kanske?

Kram Mia

Stela ALVES sa...

Schönes Blog!!
Street Style by Stela