fredag 15 april 2011

Utlottning






Nu har det gått 6 månader sen jag började blogga och som tack för all inspiration jag får av er tänkte jag ha en liten utlottning. Priset är en ljuvlig gammal plåtburk som går i en blekgul ton med vackra blommor i dova färger och rätt patina...passar t.ex med lite ägg i eller kanske gömma lite godis??;)) Tävlingen kommer att hålla på tom den 1 maj.
Det du behöver göra är att skriva en liten kommentar och länka med bild på din blogg. Självklart går det bra utan blogg oxå:) Jag kommer även att skicka med en liten hemlis i burken:))

Stora kramen...och ha en härlig mysfredag...

kråke

48 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
En sådan fin burk.
Jag är med och ska försöka länka är ju bara så dålig på att komma ihåg...
ha en skön fredag här skiner solen.
kram
sandra

Designe sa...

Åh vilken underbar gammal burk! Den vill jag givetvis va med och vinna! Grattis till 6 mån förresten!:) Jag lägger bild med länk hos mig! Ha en trevlig helg! Kram

Vida sa...

jepp jag vill gärna vara med och kämpa om denna läckra burk...ska absolut ha mycket godis i den...

fredagskram
Vida

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Har länkat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/1-maj-vinn-fin-burk.html

Spacegirl_@spray.se

Tova sa...

Den skulle få pigga upp mitt badrum och husera något tråkigt som tamponger. allt blir roligare i snygg förvaring

Annas tipsblogg sa...

Underbar burk som gärna får flytta hem till mig;)
Har länkat på höger sida av min blogg.

Gratishav sa...

Jag är gärna med :-)
Har länkat på höger sida i min blogg.
Hoppas på tur!

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan tyvärr inte länka. Hoppas det går bra ändå.
Ha det gott i vårsolen!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Linda sa...

Jag och sonen ska i sommar flytta till ny lägenhet. Och självklart vill man då inreda med nya härliga saker.
Blev kär i denna burk så självklart vill jag vara med och tävla om denna skönhet!

min länkning hittar du här:
http://blandadetavlingar.blogspot.com/2011/04/krakanslottet-krusidullerna-tavling.html

ejmis sa...

Underbar burk!! Skulla passa fint att lägga våra ank-ägg i. =)

http://ejmis.blogg.se/2011/april/tavling-10.html#comment

Lotta sa...

Klart jag också vill vara med! Har länkat hit från min blogg.

http://lottaochlivet.blogspot.com/2011/04/tavlar.html

emely sa...

Vilken fin burk!! Jag är med :)
Ha en bra dag

emely.drugge@hotmail.com

Rockbarnet sa...

Jag vill vara med =) Jag har länkat;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/kakburk.html

Inga-Lill sa...

En mycket vacker burk som gärna får synas. Jag vill gärna vara med.

Den som vinner får gärna berätta vad hemlisen var för något!
Må så gott och Njut av våren!

famwarnil@hotmail.com

Ardisia sa...

Jag är med =) Och denna gången MÅSTE jag vinna! ;)
Kramis Mia

dennismama sa...

Hej jag vill gärna vara med och vinna denna fina burk. Jag skulle vilja ha lite choklad i den för det älskar jag. Burken ska ju finnas framme för den är så fin.

http://dennismama.blogspot.com
hanna____1986@hotmail.com

dennismama sa...

Jag glömde jag har bloggat och länkat //Hanna

swedishouse sa...

Hej

Just found your blog via Designe.
That is a beautiful tin!
Please include me in the drawer thank you
I will link you on my blog
ha en trevlig vecka
LOVE PEACE enJOY
Julie
x

Maria sa...

Jag är gärna med!
Jag har länkat till utlottningen inne hos mig.
Maria

Budgetprinsessan sa...

Jag älskar gamla plåtburkar, så om jag vinner kommer din burk att få ett gott liv tillsammans med artfränder och aldrig behöva stå ensam.

Jag har skrivit om tävlingen i min blogg:

http://budgetprinsessan.gblogg.se/?p=957

IdéSpiren sa...

Oi, jeg vil gjerne være med :)) Har linket til utlodningen din på venstre side i bloggen min :)

God påske!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är en jättefin burk du lottar ut, extra roligt att det inte var en ny sak. Grattis till dina 6 bloggmånader också.
Ha en skön påskvecka
Kramar
AnnaMaria

Pockethexan sa...

Vilken underbar plåtburk!!! Vill ha <3...är det något jag älskar så är det ga. plåtburkar el. t.o.m nya köper alltid de nya som kommer i matbutikerna för de blir också gamla...

Jag som är en förtidspensionerad bygging. älskar när någon tar sig tid o bygger eget hus, jag länkar mig gärna till dig så att jag kan komma tillbaks o se hur det går för er.

Kramis ifrån Pockethexan själv som välkomna alla som vill ha el. ge boktips, vara gästrecensent el. varför inte själv bli en Pockethexan i bokringen hur du gör läser du i högerspalten hos mig, alla e välkomna <3!
<;D

Lantliv i Norregård sa...

Hej!!!
Jag vill jättegärna vara med i din fina utlottning;o)

Kram Malin

FruNeroLindström sa...

Hej, jag vill också jättegärna vara med i din utlottning.
Ska länka direkt.
Hoppas du får en underbar dag.
Kram Malin

prinsesselinn sa...

Heisann ;)
Jeg vil gjerne være med i trekningen om den fine boksen.
Tvitv.
( linker til deg på bloggen min )
Ha en strålende påske.
Klem Linn

I mina gömmor sa...

Hej
Jag vill gärna vara med och tävla, så vacker burk!
Länkar i min blogg.

Ha en go kväll!/Malin

Tiger sa...

Hittade hit till din fina blogg! Grattis till halvåret! Jag är gärna med och tävlar om den söta plåtburken. Så somrig och fin som den är blir den perfekt till kakorna på kaffebrickan i trädgården! Jag länkar förstås från min blogg, och håller tummarna hårt inför dragningen. Och jag kommer gärna tillbaka... :-)

Glad Påsk!
Elisabet

Karin / Livsluft sa...

Hej! Här hamnade jag visst in på en blogg jag inte varit på förut. Kul! Vilken söt tävling! Den vill jag mer än gärna vara med i. Jag älskar sådana gamla burkar. Precis rätta patinan på den :-))Jag länkar till tävlingen i min bloggs högerspalt.
GLAD PÅSK! / Karin

Squirrelhaus sa...

This is such a cute little box, please sign me up. I love your blog and have added you to my follow list!!
Chris :o) from the frozen land of Alaska

Längtans Hem sa...

Hej!
Hittade precis hit! Vilken fin blogg du har!
Jag vill så klart vara med och tävla och har lagt upp länken på min blogg!

Ha en fortsättning på skärtorsdagen!
Kram ia

Lena/isis sa...

Wow vilken fin burk. Vill gärna vara med i din utlottning. Jag har länkat på min blogg. Kram

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Men vilken fin burk... så ljuvligt somrig! ...den skulle passa alldeles ypperligt hos mig här down under, kanske med choklad eller annat gott :)

Har länkat till utloggningen på min blogg.

Kram från Australien♥
...och ha en trevlig påsk!

nattugglan sa...

Jag är gärna med o tävlar om denna vackra burk..o hoppas så på tur...

Anonym sa...

Jag vill gärna tävla, saknar blogg.
Vilken otroligt härlig burk:)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Mitt vita hem sa...

Underbar burk!
Jag vill gärna vara med i utlottningen!

Länkar från min blogg.

Kram Åse

lotta.k3 sa...

Hej på dig!!
Är gärna med och nallar en lott!!
Kramiz<3
lotta.k3@spray.se

Anonym sa...

hej!

jag vill gärna vinna burken, min dotter älskar gamla plåtburkar och samlar på dessa. jag har ingen blogg men tävlar ändå.
kram jeanette

jeanette.jakobsson@nyland.se

Sofie L sa...

Jag är gärna med och tävlar om denna ljuvliga plàtburk :) Perfekt att ha kakor i ju

Länkar i min blogg
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/1-maj-sot-platburk.html

citcit.kuruyemis@gmail.com

Annelie sa...

Hej! Åh, vilken charmig! Jag länkar givetvis med bild från min blogg och deltar. :)

Vilmas Hus sa...

Hej!

Vilken söt liten plåtburk! Klart jag vill vinna den! Jag länkar från min blogg också!

Kram Charlotte

Anonym sa...

Åh så fin!!! Klart jag är med:-)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Helene sa...

Jeg blir gjerne med :)
klem

inga sa...

Thank you for the chance at your fabulous candy.
http://inga2010.blogspot.com/

aviva greshler sa...

hi,I love your blog and be happy to winn the box. HAVE A NICE WEEKEND!!!!!!!!!!!!

Carola L sa...

Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/april/sot-platburk.html

carola(at)officefixarna.com

Vild-rosen sa...

Den här fina utlottningen vill man inte gå miste om. Länkar på bloggen.
Trevlig valborg
Susanne

linnea-maria sa...

Men ååhhh!!! :( Blir faktiskt lite ledsen när jag ser burken. Precis en sån fick jag efter min morfar när han dog. När jag skiljde mig för ett par år sedan hävdade exmaken bestämt att den kom från hans släkt och jag fick inte ta den med mig, som många andra saker. Jag orkade inte bråka om burken men saknar den eftersom den var perfekt för kakor. Jag lägger länken på min blogg. (hittade länken på en annan blogg och hoppade över hit) kram /Therese