tisdag 1 mars 2011

Here we go again...









Jaa...nu ska det börjas med nytt projekt här hemma. Detta rummet ska bli vårt TV rum...ja..jag vet..jag skulle vilja behålla rummet så här..lite lugnt, mysigt och med bara några få möbler. Nej..nej här ska fetesoffan flyttas in samt en platttv ska upp på väggen som jag gärna vill ska försvinna in i väggen och någon bänk ska byggas under för alla tekniska prylar och sladdar;) Och allt detta ska dessutom smälta in i stilen så där lite härligt vintage med en sting av romantik och industri samtidigt som det ska vara lekfullt för barnens skull....vad har jag gett mig in i...??;)))

Kram på er härliga människor...

kråke

8 kommentarer:

Villa Hemmet sa...

Kanon :)

kram

Vintage House sa...

Det kommer att bli kanon, förstår det med tv.
vi ska bygga ett tv skåp av gamla dörrar så försvinner den...
kram
sandra

Home No.1 sa...

Hej vad roligt att du hittade mig så jag kunde hitta till dig, vilken mysig blogg du har ska kika lite till! Kram Annica.

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Vilken mysig blog du har och ett fint hem!
Så kul att hitta hit :)
Jag ska fortsätta att kika runt men så länge önskar jag dig god natt!

Ps... Det där med tv.n är ju ingen rolig historia med alla sladdar och mm men det är ändå ganska så bra att ha eller hur?

Kram

Ardisia sa...

Hej! Vet du jag känner det på mig att rummet kommer att bli kanonbra! Vilket underbart bord förresten!

Det där med tv och elektriska apparater gör mig galen ibland :D Man kan inte leva utan men vill inte se glimten av dem. Härlig kombo ;)

Lycka till med projektet! Kram Mia

Vida sa...

så vackert rum..och så vackert det kommer att bli;) det där tipset från Sandra om inbyggnad tycker jag låter mycket lovande;))

vårenärpåvägmedelefantklivkram
Vida

Millygarden sa...

Åh så spännade att få följa ert vardagsrums projekt...tv i skåp är att rekomnedera!
Vi är riktigt nöjda!
Underbara spegeldörrar du har blir alltid..sjuk när jag ser sånna gobitar.

Ha en fin dag!
Kram Marina

Marie sa...

Suck, jag älskar ditt vackra bord, sååå fint!!!!

Är helt säker på att rummet kommer bli toppenfint! Vi har våran tv i ett hemmabyggt skåp, fungerar jättebra!!!! Underbart att kunna stänga dörrarna och slippa se eländet när man inte använder den.

Trevlig helg!
Kram Marie