söndag 5 december 2010

Nu är julen här....

...alla tomtar myser..:) Julen för mig är fantastiskt vit med inslag av rött och vita stjärnor och dofter av kryddpeppar, kanel och pepparkakor. Så minns jag min barndoms jul :)









Det är inte mycket som behövs för att skapa lite julkänsla. Ett rött bord tas fram varje år och fungerar nu som arbetshörna. Har bytt till röda kuddar i hallen så sitter man nu både juligt och skönt när man tar på sig skorna :-) Lite röda broderier i sovrummet skapar en härlig och fräsch känsla.

Fortsatt trevlig 2:a advent :-)

kram kråke

6 kommentarer:

Vida sa...

goa goa goa du.....så fint du har gjort..helt fantastiskt...så vackert ert hus ligger inbäddat i vårt vita vinterland..

nej nu får jag titta på bilderna lite till...

kramdugoavän

H A N N A S - F O R M sa...

Gud, så vackert...din kökssoffa ute är fantastisk...vill se mer!

TACK söta för din hälsning, den värmde!

Varmaste kramen
Hanna

johanna sa...

Hej
å vilka bilder!!!!
Du jag letade efter din mail har en liten fråga=) Kan du maila mig? johanna.flyckt@hotmail.com
kram

Anonym sa...

Å vad jag blir inspirerad av ditt hem vännen det är sååååå fint, vackert o mysigt Puss o Kram Iwona

Anonym sa...

Så vackert ditt hus är på bilderna. Och soffan är så fin med snö. Hoppas du kan visa mer av det röda bordet, det ser så mysigt ut.
Kram
Mordin

Anonym sa...

Hej kära vän, så underbart fint det är med blandningen av det vita och röda .... fortsätt så .... det är så inspirerande. Kram kram Bonkis